Om mig

Mitt foto
storvreta, Sweden
Här får du följa mig och la famila på våran resa genom livet. Vi reser gärna och ofta och the place is Turkey and Cyprus=) Jag lever i en underbar vald tillvaro...Med mannen i mitt liv och våran dotter=) Har även två stora grabbar som är älskade men som nu lever sina egna liv...Men jag är som jag är, och antingen så gillar du mig eller oxå gillar du mig inte! Men jag är lycklig och glad för var dag jag får vandra på moder jord♥♥

onsdag 29 februari 2012

Blott en dag, ett ögonblick i sänder......


I dag har jag haft en riktig funderar dag??? Tänkt mycket på livet, dom som finns i min närhet och dom jag mist:((( När den känslan kommer över mig är det svårt att få jobb och liv att fungera.... Har en otrolig längtan efter Mamma, Pappa och Ola.... Känner mig tom, eländig och fruktansvärt ledsen och det har både varit en och annan tår som rullat ner på min kind i dag.... Jag blir arg på mig själv att jag låter saknaden ta sådan stor plats när den "faller på mig"...Jag vet ju att ovan där randas morgonen.... Och att jag ska ta "blott en dag ett ögonblick i sänder". Dom orden betyder så enormt mycket för mig, mer än vad jag kanske trott tills i dag??

Okej, nu rullade en tår från min kind igen...Men nu ska jag ta upp "tråden" och det är att jag har världens finaste barn. Jag älskar dom över allt annat på denna Moder Jord och jag ska skatta mig lycklig att jag fått förmågan att få barn. Det ska nog vi alla göra, för att barn är inget man bara "får", dom är gjorda i en fin kärleks stund (all most) och dom kommer till oss som en guda gåva♥♥♥ Jag tar inte mina barn för givet, jag har fått låna dom en tid på jorden och en dag är jag borta men mina älskade fina kids finns kvar...Jag bevarar dom i en fin ask som ligger mitt hjärta närmast...

Sorgen över att bli gammal är inte rolig...Men det är bara att acceptera, snart är jag gammal och ingen vill ha mig...JO DU VILL, ELLER HUR? Nu ska jag inte vara deppo utan jag ska tala om hur jäkla mycket jag tycker om dig oxå=))) DU ÄR GULD VÄRD, du har fått äran att vandra på jorden och det är det stort.. MYCKET STORT.

Nu tänker jag avrunda mitt jobbiga och tråkiga inlägg med att önska dig en skön kväll. Och om tankarna kommer i "ditt kontor" så kan du ju alltid läsa det jag skrivit igen. Var rädd om dig, och vänd dig aldrig om.....Bakom oss är det förflutna men framför oss är framtiden. Kram och sov gott

1 kommentar: