Om mig

Mitt foto
storvreta, Sweden
Här får du följa mig och la famila på våran resa genom livet. Vi reser gärna och ofta och the place is Turkey and Cyprus=) Jag lever i en underbar vald tillvaro...Med mannen i mitt liv och våran dotter=) Har även två stora grabbar som är älskade men som nu lever sina egna liv...Men jag är som jag är, och antingen så gillar du mig eller oxå gillar du mig inte! Men jag är lycklig och glad för var dag jag får vandra på moder jord♥♥

torsdag 1 mars 2012

Stoppa tjuven!!!!


Ja men då har dagen mot fredagen börjat=)) Och jag har en tjuv i familjen!!! Asså lovar, efter att jag slutat jobbet i dag så drog mannen och jag in på värsta STORA affären i STORVRETA=))) He he he, lilla ICA, och där har vi varit kunder i 13 år!!! Hör du 13 år....Och handlat kassarna fulla av "gamla" bullar... Ja där har vi nog handlat det mesta som vi förtärt:))) Men gud vilken chock vi fick i dag...Där radade vi upp varorna på bandet och jag säger: 2 Kassar oxå!! Hoppsan Kerstin, du har glömt två st juice?? i vagnen!!! NÄMEN, jag tänkte knycka dom säger min tal före man=)) Nej men så får man inte göra!!! Fy dig du:((( Men tjenare asså, trodde dom detta om oss???

He, he var roligt skämt and i like it=))) SÅ NU FÅR ALLA SOM HANDLAR PÅ ICA : PASSA KASSÖRSKAN=FÄNGELSE?? Hi hi hi, men nej jag tänker erkänna jag hade fickorna fulla av bullar och choklad och kattmat...Ja en och annan filé gled ner!! Tyst: Säg inget till ICA...JAG VILL INTE ATT VI SKA HAMNA I FÄNGELSE=)))

Nog skojat: I dag har jag jobbat och fan vad jag slet!!! Men det är kul när man ser hur bra man gör i från sig.



Men i möra är jag ledig=))) JIPPI, då ska jag torka fönster och sätta upp en uber snygg gardin i söv rumme=)) Och sedan kommer älskade sonen hem och ska umgås med oss "päron" härligt=)))

Nej nu ska jag ta och ringa ett viktigt samtal, och vad gör du? Sitter på muggen kanske eller står du oxå på vågen och kollar alla kg du gått ner???

SLÄPP FÅNGARNA FRIA DET ÄR VÅR=)))
Rundar av med och säga Sov gott och dröm sött....zzzzzzzzzzzz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar