Om mig

Mitt foto
storvreta, Sweden
Här får du följa mig och la famila på våran resa genom livet. Vi reser gärna och ofta och the place is Turkey and Cyprus=) Jag lever i en underbar vald tillvaro...Med mannen i mitt liv och våran dotter=) Har även två stora grabbar som är älskade men som nu lever sina egna liv...Men jag är som jag är, och antingen så gillar du mig eller oxå gillar du mig inte! Men jag är lycklig och glad för var dag jag får vandra på moder jord♥♥

torsdag 29 mars 2012

Vända blad och orka gå vidare......


Nej just nu så suger mitt liv något så förbaskat, har ingen ork och ingen lust till något!! Därav anledningen att min blogg varit utan mig i flera dagar. När man mår dåligt så är liksom allt bara SKIT!!!! Och ja, man får erkänna för sig själv att man inte jämt är så jävla energisk och på alerten..... Livet är inte snällt mot mig, och jag vet inte hur jag ska få det att vända igen??? Gråter och låter dom rulla ner för min kind, arg och låter ilskan få sitt utlopp. Saknar, och låter saknaden beröra mitt hjärta. Men glömmer....det är något som jag aldrig kommer att göra. Vad är det som händer med mitt välmående? Varför ska det vara så svårt att få ett ärligt svar??? Ja frågorna är många....men några svar får jag inte.


Just nu, så trillar stora tårar ner för min kind.....Oh, jag önskar DU kunde prata med mig och berätta varför allt är så här??? Att fly är ingen lösning, för problemet finns kvar. Allt, allt är det inte värt något alls??? Att lova är en sak, men att hålla SKA DET VARA SÅ SVÅRT???? Orkar inte skriva mer för tillfället, för i dag är jag svag och okontaktbar. Varför finns det så jävla mycket skit runt omkring???????

1 kommentar: