Om mig

Mitt foto
storvreta, Sweden
Här får du följa mig och la famila på våran resa genom livet. Vi reser gärna och ofta och the place is Turkey and Cyprus=) Jag lever i en underbar vald tillvaro...Med mannen i mitt liv och våran dotter=) Har även två stora grabbar som är älskade men som nu lever sina egna liv...Men jag är som jag är, och antingen så gillar du mig eller oxå gillar du mig inte! Men jag är lycklig och glad för var dag jag får vandra på moder jord♥♥

måndag 27 februari 2012

I morgon är en annan dag=)) "ala rönnas"


Ja men då var jag här igen då!!! Trööööööööök kärring!!! Japp men det står jag för, passar det inte så lämna sidan NU, utan att glo vidare;)) Är uruselt trött på människor som tror att man sitter och skriver en blogg för andra???? Hur FAN tänkte dom där?? Bloggar gör jag för att jag gillar att skriva och jag gör det för mig själv=)) FATTAR DÖ ELLE?? Om du har problem så skiter jag oxå i det, bara så du vet!!!


Nog om detta, dagen i dag har jag inte gjort någonting!! Absolut ingenting, jo jag har myst med mitt ♥ för han har varit hemma och haft/har ont i ryggen:(( Stackarn, han ringde kot knackar´n men han hade semester:)) Jo jag tackar jag, det tror jag oxå att jag vill ha!!! I LÖW SEMESTER=HEL LEDIGT, CYPERN, SOL o BAD, dricka BIRA och bara va... Dä ä fint dä!!! Ramlar in på en HELT annan sak! När kan DU och JAG dömma andra med människor? Vad ger oss rätt att "tro" att vi vet saker om andra?? Spåna tanken och tänk till! Du och jag vet vare sig vad våra grannar gör, en värre är att som jag fick via ett samtal idag...höra saker om min bror?? Ja min bror, min älskade bror finns EJ längre med med mig och jag saknar honom och gråten finns i mitt bröst hela tiden. Hur kan man vara så elak och "kasta" skit på någon som inte kan vare sig prata eller försvara sig mer??? Ja jag säger bara: Människan är nog den mest dumma och elakaste varelsen som går på denna moder jord!!!

Nu har jag spytt ur mig...ALLT jag hade på mitt lilla blogg♥ och jag säger bara: Tack för kaffet det smakade bra:) Önskar dig som är fin en helt skön måndag kväll... Och är du inte fin kan du ju alltid kolla på RAPPORT!!! Brukar innehålla det mesta av nyheter som man kan behöva för att "spå" på eländet.....

2 kommentarer:

  1. Ja du "lillstrumpa"...fortsätt du skriva som du vill FÖR jag är övertygad att många följer dig utan att lämna något spår efter sig inte ens i smöret !!! Bättre att utrycka sig som man känner för dagen istället för att som många gör ...lägga upp en bild på dagens outfit !! För vem bryr sig om det INTE jag ;P
    Nu blir det Halv åtta hos mig !
    Kramizar syster yster Måns

    SvaraRadera
    Svar
    1. Så sant kära syster yster;) Jag kör som jag brukar det brukar bli bäst då;) Önskar dig en fin tisdag och tack för att du lämnade ditt spår;) Kramiz tillbaks till dig

      Radera