Om mig

Mitt foto
storvreta, Sweden
Här får du följa mig och la famila på våran resa genom livet. Vi reser gärna och ofta och the place is Turkey and Cyprus=) Jag lever i en underbar vald tillvaro...Med mannen i mitt liv och våran dotter=) Har även två stora grabbar som är älskade men som nu lever sina egna liv...Men jag är som jag är, och antingen så gillar du mig eller oxå gillar du mig inte! Men jag är lycklig och glad för var dag jag får vandra på moder jord♥♥

lördag 9 juni 2012

In med magen, jag vill fram och förbi=))))

Jo men visst är det väl så??? Att stå i kön på den röda affären behöver inte betyda att man får dumma kommentarer?? Eller det kanske är så på DENNA affär i lilla samhället?? För att göra STORYN kort så ska jag förtälja till ER mina fina läsare: Jag har handlat och ställer mig i kön för att få mina varor betalda och få packa dom i "fina" påsar från denna RÖDA affär!!!!

Vad händer?? Jo det kommer en liten, liten gubbjäfel och kommer fram till mig och säger:Jag har bara få varor kan jag få göra dig?

Pia säger: Nej du, inte den här gången jag har liksom jäfligt bråttomt! Men en annan gång så går det bra=))

Gubbjäfeln: MÄN gud så fet som du är så behöver du vara sig handla eller äta!!!!

Pia: Men du var en riktig gobit du!!!!

Gubbjäfeln: Tack, tänk om man kunde säga detsammma!!!

Pia: DRA ÅT HÄLVÄTÄ!!!!

Gubbjäfeln: Trodde alla som bodde i STORVRETA var LIVETS ORDARE!!!

Pia: Nu sket du en lök!!

Gubbjäfeln: Drog utan sina varor, ha ha ha. Han lämnade sina få varor bakom mig och GUD VA GLA JA BLÄV!!!!

Aja nog om detta, nu vet ni JÄFLAS aldrig i en kö i en röd AFFÄR=))))

Annars så rullar livet på här i Vreta=)))

Dagen i går var helt förträfflig=) Inhandlade "LITE" kläder som ska med i the suit som går via bandet till Cypern=)) Ja jag vet, jag ska inte tjata men kan liksom inte låta bli=)))) Och jag blev bjuden på en go öl samt ett glas vitt på PLOCK, har aldrig varit där jag eller! För när man bor i Storvreta så är man inte så lokaliserad på vad som finns i storstaden:((( Och till det mina vänner så kom det in en tallrik med nachochips och JÖTTFÄSSS=)) Gött ska ni veta! Men allt har ju en ände...så där tog det slut. Finish over och jag tackade LORD för att jag fått se något nytt=))


Och med dessa ordmeningar så önskar jag dig, just dig mitt fina♥ en helt uber härlig lördag=)) Och var rädd om dig och tänk på dina kära...dom finns NU just NU, morgondagen vet vi inget om! Vare sig jag eller du eller den JÄFLA gubben=))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar