Om mig

Mitt foto
storvreta, Sweden
Här får du följa mig och la famila på våran resa genom livet. Vi reser gärna och ofta och the place is Turkey and Cyprus=) Jag lever i en underbar vald tillvaro...Med mannen i mitt liv och våran dotter=) Har även två stora grabbar som är älskade men som nu lever sina egna liv...Men jag är som jag är, och antingen så gillar du mig eller oxå gillar du mig inte! Men jag är lycklig och glad för var dag jag får vandra på moder jord♥♥

söndag 6 november 2011

?????


Tänkte inte skriva i dag eller i morgon eller någonsin mer!!
Men jag gör det ändå, för jag kan liksom inte låta bli.. Denna blogg har blivit som mitt "andningshål", för här kan vare sig du eller någon annan komma åt mina innersta tankar:))

Ja helgen har gått i de vilosammas tecken, med tanke på alla fina helgon så har jag delat hela helgen med mina ♥♥♥
Saknaden kommer och slår en så hårt, gör så jäkla ont..Vill bara krypa ner under min gose filt och låta tankarna strömma fritt...
Frågar mig åter igen: Är det det här som är livet? Äta, jobba och sova? Spendera "tid" som aldrig kommer tillbaka?
Saknaden av en hand som rör i mitt hår, saknaden av ett samtal, saknaden av någon som håller i min panna när jag är sjuk....
Kanske det är jag PIA som har svårt att inse att allt har ett slut, att man inte ska tänka tillbaks utan glädjas och se framåt??
Oj oj oj, nu har jag fått dig att tappa livslusten kanske? Men det var inte min mening..
Nu ska jag runda av och ta mig en dusch och tänka framåt;))

Önskar dig en fin söndag kväll och att du njuter av stunden som råder, för det är din tid och ingen annans. Skickar lite varma kramar.....

1 kommentar: