Om mig

Mitt foto
storvreta, Sweden
Här får du följa mig och la famila på våran resa genom livet. Vi reser gärna och ofta och the place is Turkey and Cyprus=) Jag lever i en underbar vald tillvaro...Med mannen i mitt liv och våran dotter=) Har även två stora grabbar som är älskade men som nu lever sina egna liv...Men jag är som jag är, och antingen så gillar du mig eller oxå gillar du mig inte! Men jag är lycklig och glad för var dag jag får vandra på moder jord♥♥

onsdag 7 mars 2012

VÅR=))))) Jajamen, i min kropp i alla fall=)))


Men gudars skymmning vilken jäkla härlig VÅR dag vi har fått äran att ta del av i dag=)) Ja ba älsk at=)) MEN, tro nu inte att jag fått NJUTIT av solens strålar:((( NEPP, jag har workat i dag och när jag kom hem så hade sola liksom gått runt hörne?? Och jag blev utan en endaste gnutta på näsan!!!! Det kallar jag för dålig tajming Hedlund!!! Dej ska ja inte bry mej om mer!!! Hedlund är ett litet as, så är det!!! Men jag njuter i alla fall, för när solen kommer fram från en klar blå himmel jag då lever PIA=)))) Och Ni som "känner" mig vet precis vad jag pratar om!! Och alla klappade händerna och sa samtidigt Pia du är bäst!!! He, he, nej nog om go snack nu!!!

MEN NU ÄR DEN FÖRBANNADE VINTERN SLUT!!! Har du hunnit åkt skidor? Har du satt på dig skridskorna och tagit en tur på den vackra vinter isen? Har du hunnit vinterbadat? OM INTE, sorry du är försent ute min vän!!!!


Ja om något annat!!! I dag kom våran målare och göööd va snyggt dä blev=)) I möra kommer han och fixar tapeten i hallen och jag är så nöjd må du tro=)) När morgon dagen lider mot sitt slut = innan 19.00 ska jag åka i väg och fixa ny lampa till taket och ny matta=))) Dä ä gosis=)) I LÖV TO SHOP...visst är det en härlig känsla när man får fint omkring sig? Aja, jag bor ju här och lyfter upp hemmet ändå, fin som jag är=) SKOJAR,men det tror jag du fatta? ELLE? Mitt kök är min borg!!! Och där har nu MANNEN MIN fixat nya bänkskivor=))))All credit till dig mitt♥... Är du nyfiken och se hur jag har det? Du är alltid välkommen hit hem till mig...Va inte så jäkla pjolti, jag bjuder på kaffe och har du tur får du en ELIN bulla oxå=))) Så vad väntar du på?


Ja och i morgon är dotra tebax i skolan igen=)) Härligt att detta förbenade bacill äckel tog en taxi och drog härifrån=)) Men jag säger väl som farmor alltid sa: MAN SKA INTE SÄGA HEJ, FÖRRÄNS MAN ÄR ÖVER BÄCKEN!!! Så sant...

Nej nu har jag pratat massor med galematias igen=)) Och nu ska jag faktiskt sätta mig INTE I SOFFAN!!! utan med ett fotbad och lyssna på TORSTEN FLINK=)) OCH JA jag ska lyssna på DANNY oxå, för han är ju oxå förbaskat bra!!! Men än änte lörda så ja får väl lyssna på allahopa då, så änkelt ä dä=)))



MÄN HÄPÅLÄ, önskar dig en skön kväll i Tv:världen vad du nu än befinner dig: Kanske bland matlagare eller sköna mästerkockar...Men du kanske kollar på RAPPORT:JAG SKITER VÄL I RAPPORT=)) He he he, Kram till dig som orkade läääääääääääääsa mitt långa inlägg=))) I LÖW Y AL

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar