Om mig

Mitt foto
storvreta, Sweden
Här får du följa mig och la famila på våran resa genom livet. Vi reser gärna och ofta och the place is Turkey and Cyprus=) Jag lever i en underbar vald tillvaro...Med mannen i mitt liv och våran dotter=) Har även två stora grabbar som är älskade men som nu lever sina egna liv...Men jag är som jag är, och antingen så gillar du mig eller oxå gillar du mig inte! Men jag är lycklig och glad för var dag jag får vandra på moder jord♥♥

lördag 7 januari 2012

Tack för kaffet!!!!


Ja men Hola, vilken härlig dag=)) Man blir så jäkla glad!! Hela himlen ler, vad kan man sig önska mer??? Ingenting.... Sovit gott? Vaknat torrt? Aja, det är bra det...
Här hade vi film kväll med la famila i går, och jag skulle gå in och hämta ett glas ?? och säger till M, regnar det ute? Nej det tror jag inte... För att komma från början i denna story så hade M tänt eld i 2 marschaller på vår uppgång, men det skulle han inte gjort!!!
För regnet jag såg på våra rutor....var stearin!!!! Fy fan, säger jag och jag säger det igen FY FAN!!! Blir så less när man sedan ser små fotspår i nykomna snön: 30, 31 eller??? Och ett par kanske 38:or!!! Ledsnar ur totalt och vi gör som "gruv folket" gör::: VI GÅR OCH SOVER=)))
Men i morse när vi vaknade så måste vi ju "städa" efter alla dessa förbenade ungar:(((

Hallå, jag ringer till M till en av "terron" och säger till: Din son sågs tillsammans med din kompis Son i går kväll? Nej han sov hela kvällen??? Hallå, vi har fått bekräftat att det var din SON och hans KOMPIS som roade sig med att sparka bort våra marshaller?? Oki, jag ska prata med honom sedan... Oki låter bra tycker jag... MEN VEM SKA STÄDa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar