Om mig

Mitt foto
storvreta, Sweden
Här får du följa mig och la famila på våran resa genom livet. Vi reser gärna och ofta och the place is Turkey and Cyprus=) Jag lever i en underbar vald tillvaro...Med mannen i mitt liv och våran dotter=) Har även två stora grabbar som är älskade men som nu lever sina egna liv...Men jag är som jag är, och antingen så gillar du mig eller oxå gillar du mig inte! Men jag är lycklig och glad för var dag jag får vandra på moder jord♥♥

söndag 26 februari 2012

Hallllåååå, vi är hemma nu=)))


God skön eftermiddag på dig=) Ja båten gick i land och vi med den!! I GÅR, men jag har varit så förbaskat trött och resten av la famila oxå....Men jag säger bara: Kul har vi haft och jag har nog aldrig skrattat så mycket som jag gjort i fredags=)) Vilka härliga "lirare" som anslöt till oss on the little boat! Alltså båten som står FAST en liten bit från Birka terminalen, ja det var nog den roligaste kvinna och man vi har träffat ever!! Så många skratt och så mycket " tok" över ingenting=)) Ja dotra uppskattade det oxå och tyckte det var helt fenomentalt=)) Ska oxå förtälja att dom hade lämnat sina kids hemma, en på 6 och en på 10. Vore kul för dotra om dom varit med=))

Hur som helst, så slog vi följe tillsammans on the real boat=)) Och det är nog första gången i mitt snart 50-åriga liv som jag får visa leg. för att komma med båten!! NEJ, det var inte bara jag utan alla andra oxå??? Hur tänkte dom där! En flicka på 10?? He he he!! Men ombord kom vi och "snyggaste" hytten hade vi, jag lööövar dig=) Gööööd, och en stor flaska med bubbel=) Kan det bli bättre så säg?

Men nu till det som var negativt:((((

Alla dessa fulla människor!!!! Huvvvvvvvvvvvva, har väl aldrig spanat in så många fula och fulla människor på samma gång?? Ja han sa så Strindberg, när han klev av tåget i Sandviken=)) Nej skojar, men herregud...Jag blev så rädd så jag tog till min flykt med L under armen och for ner i hytten 22.30??? Och tror du att det gick att sova då?? Nehej du, här sprang fölk och slog på dörrar och skrek!!! MEN HALLÅ?? När klockan var halv 6 hade jag inte sovit en minut!!! Nej, inte en minut och inte 2 heller!!!! Då hade jag nästan gått in i "killer" position kan jag säga:(((

Frukosten intog vi runt 9 och sedan blev det bad i härliga relax avdelningen=))) Och på det lite karaoke för att sedan åter igen kliva i land i Estockholmo=)))

Mello på Tv:n och sedan sa vi god natt och bara kastade oss ner i slafa=)) Och VI sov som GRISAR nöff nöff!!
Men för att åter vakna hemma ve och inse att man är alldeles för gammal för att åka på sådana x:(( Nej, jag drack inte PRIT för det fanns alkoholfria varor oxå=)) Och jag skötte mig till 110% men jag är så trött så jag skulle kunna somna vid datorn:(((

Med andra ord: Hellre 1 charter till the sun än 1 x till Mariehamn=)))

Nej nu ska jag runda av och kasta mig i bakare, önskar dig en skön söndag och i morgon är det måndag=) Glöm inte det!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar