Om mig

Mitt foto
storvreta, Sweden
Här får du följa mig och la famila på våran resa genom livet. Vi reser gärna och ofta och the place is Turkey and Cyprus=) Jag lever i en underbar vald tillvaro...Med mannen i mitt liv och våran dotter=) Har även två stora grabbar som är älskade men som nu lever sina egna liv...Men jag är som jag är, och antingen så gillar du mig eller oxå gillar du mig inte! Men jag är lycklig och glad för var dag jag får vandra på moder jord♥♥

söndag 1 januari 2012

2012= I LOVE IT


God fortsättning önskar jag dig! Hoppas du hade en helt under avslutning på 2011! För det hade jag och min familj=)) Vi tillbringade årets sista dag tillsammans med de bästa:)) Så mycket god mat så ja, det känns som jag inte behöver äta i dag åtminstone=)) Hur kan man lyckas tillaga Filé B&W hemma?? Jo min svärmor lyckas hon och jag säger bara GUUUUUUUUUUUUD vad gott det var. En stor eloge till dig och hade det varit "halv 8 hos dig" så hade du sopat hem alla poäng:) Och till förätt serverades det goda mackor med gottis tottis på. Och avslutning blev en god dessert med bär och grädde och det tackar vi för=)
Och som pricken över I:et så kom det fram ost och kex och vindruvor=Pia love it!
Och där emellan fick vi vin, likör, drink, shot you can name it=)))
Ja jag tackar och bugar och är så glad för kvällen vi delade med Er....

Tolvslaget sköt vi 2 raketer ute på åkern, den ena så pofffffff....???? vad hände?
Den andra steg rätt upp säkert 100 m och gav ett helt gudomligt skådespel=))
Ja än en gång, kan det bli mer lyckat?
Vi lovade varandra (mr M och ms P) att vi alltid ska vara raka och gå samma väg?
Knepigt kanske du tycker..Nej säger jag, ska man klara av ett äktenskap tills döden
skiljer oss åt så måste man vara beredd att vandra i samma riktning NU och SEDAN!
Mina svärföräldrar hade i december månad varit gifta i 48 år???? Är inte det kärlek så säg♥♥

Oh, avslutningsvis så gick vi i rask takt (hi hi hi) till Upptåget för att bege oss till tokiga stället man bor på:(((( Men resan gick fort, 6 min från Vattholma till Storvreta, vad tycks om det?? Men sedan ska man ju gå hem, fullt påpälsad och en maga som säkert tog ut sin plats i termobrallorna och högklackade stövlar:(((( Låter det klokt? Nej, men vill man vara fin ja då får man lida pin:((
Men efter att gått och gått och gått, så kom vi hem till Villervalla. Och här är dom ju inte riktigt frisk men det har jag ju nämnt ett antal ggr??
Vi kommer och går och jag skojar till det lite med att sätta upp min sjal på huvudet=TALIBAN!!
Och vad hör vi??????
JO EN JÄVLA BITTER FITTA som säger: NU KOMMER IDIOTERNA???? Va, säger dottern! Då kommer nästa "lady" ut på balkongen: Vilka är det som kommer, jag har inte glasögonen på mig!!!!
Ja har det inte brunnit i skallarna där då vet inte jag!!!
1: Vi är inga idioter
2: HON HAR INGA GLASÖGON
3: Supa kan man, men bete sig normalt finns inte i deras värld!!
4: Jobba bör man. Och framför allt om man ska råd med allt detta drickande som försigår där!!

Aja, hoppas NI har så jävla ont i detta lilla huvud som gud gett Er, att Ni kanske måste INSE: Det finns faktiskt hjälp att söka, Ulleråker? Har Ni provat där??? Dom skriver säkert ut lite tung medecin så ni kan koppla av och ha lite soffhäng!! Ha ha ha, ni är ju inte annat än patetiska, när ska ni inse det???

Och dig och dig och dig som jag gillar, önskar jag en god fortsättning på det nya och vad du än gör: Glöm inte glasögonen=)))) Kram och puss från mig till dig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar