Om mig

Mitt foto
storvreta, Sweden
Här får du följa mig och la famila på våran resa genom livet. Vi reser gärna och ofta och the place is Turkey and Cyprus=) Jag lever i en underbar vald tillvaro...Med mannen i mitt liv och våran dotter=) Har även två stora grabbar som är älskade men som nu lever sina egna liv...Men jag är som jag är, och antingen så gillar du mig eller oxå gillar du mig inte! Men jag är lycklig och glad för var dag jag får vandra på moder jord♥♥

onsdag 14 september 2011

Mitt i veckan

Har haft lite beslutsångest om jag ska fortsätta blogga eller lägga ner? Har inte kommit så långt med bloggandet *fniss* haft så mycket annat för mig!!


Livet rullar på och min dag avslutades med att jag la mig med en enorm värme i mitt hjärta:))
Tack min fina älskade syster för att du gjorde min dag till den bästa på länge, din röst var
saknad ska du veta. Du o jag står varandra så nära, ja närmare än vad vi nog tror.
Efter ett långt avbrott så behövs inga massa ord och förklaringar utan vi byggde upp vår
bro på en gång. Och det är därför jag känner sådan värme till dig och jag är så glad att just
DU finns i mitt liv♥♥


Har nu haft 2 dagar ledigt och fått en hel del gjort här hemma. Plockat undan det mest av 
sommar kläder/skor:((( Me NOT like that.... Men la dom tillgängliga i fall vi får för oss att
ta en höst/vinter resa när kylan tränger på;)
Fått ett o annat fönster torkat och ska upp med lite andra gardiner och skapa lite mys faktor
här hemma.
Dagen idag ska ägnas åt om möblering av dotras rum samt få till en finish på lillrummet på 
nedre botten. Ja ja det blir nog bra när det blir klart.
Förresten i går så var vi med dotra till tandläkaren och hon var så himla duktig så jag kan
inte annat än ge henne en stor eloge:)
Genom att hon har lite skräck för tandläkarens "verktyg" så fick hon i går innan lagningen
av sin tand inta lugnande. Och efter ca 15 minuter så hade vi en dotter som såg ut ungefär
som man kan göra efter ett par öl. Hon satt och småfnittrade och blev ostadig i benen och
när tandläkaren kom och hämtade oss så lagade hon tanden på dotra utan BEDÖVNING??
Hon reagerade inte alls över vad tandis gjorde i hennes mun:)) Bilfärden hem var ungefär
som en taxiresa med någon som haft lite kul på krogen hi hi hi!! 
Ja tänk att lite lugnande kan göra ett besök hos tandläkaren så roligt=))
Btw: höstdeppen är som bortflugen för tillfället och jag ser en ljusning på tillvaron och ska
plocka fram det finaste i allt som sker. Vara närvarande här och nu, ta reda på dom fina
stunderna som är i min vardag.....
Nej nu är det dax att sparka skinnet av kalvgröten
Önskar dig en fin dag och bjud på ditt fina leende♥♥

1 kommentar:

  1. VA fin bloggen blev nu...mycket lugnare och ljusare !
    Ja du "Lillstrumpa" nog är det konstigt allt...men det var som igår när jag hörde din röst ! Nu går vi framåt med delad glädje över att vi finns för varandra;)
    Ha en skön torsdagkväll för det ska jag ha !
    kramizar syster yster

    SvaraRadera