Om mig

Mitt foto
storvreta, Sweden
Här får du följa mig och la famila på våran resa genom livet. Vi reser gärna och ofta och the place is Turkey and Cyprus=) Jag lever i en underbar vald tillvaro...Med mannen i mitt liv och våran dotter=) Har även två stora grabbar som är älskade men som nu lever sina egna liv...Men jag är som jag är, och antingen så gillar du mig eller oxå gillar du mig inte! Men jag är lycklig och glad för var dag jag får vandra på moder jord♥♥

lördag 17 september 2011

♥♥♥Saknad♥♥♥

Saknaden gör ont....Håller ett stort grepp om mitt hjäta. Att sakna kan för DIG innebära, saknad av pengar och av kärlek. För mig handlar det om saknad av dom som gått bort och som
jag aldrig får höra rösten av igen:((

Pappa: En stark person som alltid jobbade och såg till att vi barn hade det bra.
Mamma: Den starka kvinnan som fick oss att vara en stor, varm familj♥♥♥ Du fixade
allt som var omöjligt till det möjliga, och fick oss barn att inse att vi var så
värdefulla.
Ola: En storebror som gjorde det som för honom var rätt. Men inte för mig... Du var
saknad när du befann dig på sjön eller i främmande länder. Min kärlek till dig är nog
obeskrivlig....Jag kände från tidig ålder ett starkt band till dig min fine bror♥♥
Saknaden efter dig är så stor och så tom..aldrig mer få höra din röst eller bara få
byta tankar....Hoppas du har det bra där uppe bland alla änglar.

KÄRLEK=hela våran familj, jag saknar och sörjer varje dag och vill så gärna ha ER med
här i livet.....Men jag har två "sis" kvar och nu ska jag göra vad jag kan för att VI
ska kunna få ut det bästa av åren som vi vandrar på Moder Jord.
Jag är född för att älska, och dom jag älskar ger jag kärlek och tillit till♥♥♥♥


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar