Om mig

Mitt foto
storvreta, Sweden
Här får du följa mig och la famila på våran resa genom livet. Vi reser gärna och ofta och the place is Turkey and Cyprus=) Jag lever i en underbar vald tillvaro...Med mannen i mitt liv och våran dotter=) Har även två stora grabbar som är älskade men som nu lever sina egna liv...Men jag är som jag är, och antingen så gillar du mig eller oxå gillar du mig inte! Men jag är lycklig och glad för var dag jag får vandra på moder jord♥♥

torsdag 27 oktober 2011

Hej o hå, vi närmare emot fredagen går=)))


Hoppas Ni haft en kanon dag med pannkaka och ärtsoppa=)
Min dag har varit toppen, fast utan "torsdags menyn" för här stoppade jag i mig en skita go sallad med glasnudlar och annat smarrigt=) Kanon gott kan jag lova!

Slänger in lite kvälls nyheter som du INTE vet om mig=))

Pia kan prata baklänges=))
Pia kan koppla el själv (fast det får man inte) men kul är det=))
Pia har ett sju jäkla sifferminne=)) Kommer ihåg mina gamla vänners telenummer!!

Ha ha ha, nu har Ni fått lite mer kött på benen vem jag är=))
Kanske Ni inte tycker att det var märkvärdigt? Men det tycker jag och jag är "stolt" över mina dolda talanger!!

Nej nu ska jag hoppa in i duschen och vänta in min käre man♥
Önskar alla, ja precis alla en uber härlig torsdagkväll!
Och i morgon är det dax för fredagsmys med de bästa♥♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar