Om mig

Mitt foto
storvreta, Sweden
Här får du följa mig och la famila på våran resa genom livet. Vi reser gärna och ofta och the place is Turkey and Cyprus=) Jag lever i en underbar vald tillvaro...Med mannen i mitt liv och våran dotter=) Har även två stora grabbar som är älskade men som nu lever sina egna liv...Men jag är som jag är, och antingen så gillar du mig eller oxå gillar du mig inte! Men jag är lycklig och glad för var dag jag får vandra på moder jord♥♥

onsdag 26 oktober 2011


Denna älskade L sprider verkligen kärlek runt sig. Hur dåligt jag kan må så räcker det att jag tittar på henne. Hon är verkligen klippan i mitt liv, en liten dam som kan och vet så mycket. Hon sprider kärlek där hon går och gör mig så himla glad varje dag=))

Funderar ofta hur livet skulle varit om inte L kommit till mig/oss? Hon är ett efterlängtat och kärleksfullt barn.....
Med tanke på hur jäkla "dåligt" jag mått nu så räcker det att jag tittar på detta kort... och inser att allt jäkla "tjafs" inte är värt något!! Tänker nu låta alla som vill "bråka" i boxnings ringen ska få göra det=)) Jag tänker lägga ALL min energi på min fina M och L♥♥♥

Att jag ska fylla 50 är jag fullt medveten om, och jag gillar det faktiskt
Nu är man "stora damen" och behöver inte ta massa skit från vare sig den ene eller den andre=))) Nej en gång för alla, jag är inte BITTER, bara så j.... orättvist bedömd!! Men som sagt jag skiter i detta nu och ska focusera på de ♥.
Undrar varför det heter BLOGG? Är det min blogg eller någon annans? NEJ, det är min blogg och jag skriver precis vad jag vill.... Tänker inte försköna något som inte finns!
Ja, när jag ändå är igång så har min son E mystiskt försvunnit?
Är det någon som vet var han finns så kan Ni hojta till....
Hmm, han kanske är belagd med talförbud? Vad vet jag?
Jo jag vet att jag är en fruktansvärt oärlig människa som är full med lögner:((((
Det sved ska du veta, men ord är ord och ibland går det för långt...
Nej nog med tjat från mig, nu skulle jag behöva lite power från min Angelica=)))Vart är du?
Saknar dig mitt lilla♥ Hoppas du har det bra och att allt går i rätt riktning för Er;)

Apapap, glömde att önska en annan "liten vän" VÄLKOMMEN HEM IGEN!! Du är saknad, tror att DU vet vem du är=)))
Avrundar i från "Villervalla" och gör OVER and OUT=))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar