Om mig

Mitt foto
storvreta, Sweden
Här får du följa mig och la famila på våran resa genom livet. Vi reser gärna och ofta och the place is Turkey and Cyprus=) Jag lever i en underbar vald tillvaro...Med mannen i mitt liv och våran dotter=) Har även två stora grabbar som är älskade men som nu lever sina egna liv...Men jag är som jag är, och antingen så gillar du mig eller oxå gillar du mig inte! Men jag är lycklig och glad för var dag jag får vandra på moder jord♥♥

onsdag 11 januari 2012

Inga problem här inte=))


Härlig onsdag på Er alla goa!!
Ja då har vi sparkat i gång det som kallas vardag. Helt otroligt att man vaknade så lätt i morse och klev upp innan klockan ens ringt=)) Och att sedan i god tid fixa java, kolla UNT och ha tid över innan det var dax att väcka dottern! Ja det har inte hänt på mycket, mycket länge....
Men inte ens en protest kom från L när jag väckte henne God morgon;)) Detta bådar gott tycker jag och ska leva på den här goa känslan hela långa dagen idag=))
Ska oxå ge mig ut på en lång promenad och njuta av solen som är på väg fram. Härliga, underbara känsla, dig ska jag vara rädd om=))) Annars har dagarna gått på i sitt vanliga program, jobb blandat med vardagsbestyr samt att förkylningen fortfarande hänger på:((
Men tack och lov så har ingen annan i la famila smittats, peppar peppar!!!

Nej nu ska jag "hoppa" in i duschen och ta tag i denna uber härliga onsdag;))
Hoppas du oxå har en härlig onsdag, och du tänk på en sak: Ta vara på livet för det går inte repris♥♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar