Om mig

Mitt foto
storvreta, Sweden
Här får du följa mig och la famila på våran resa genom livet. Vi reser gärna och ofta och the place is Turkey and Cyprus=) Jag lever i en underbar vald tillvaro...Med mannen i mitt liv och våran dotter=) Har även två stora grabbar som är älskade men som nu lever sina egna liv...Men jag är som jag är, och antingen så gillar du mig eller oxå gillar du mig inte! Men jag är lycklig och glad för var dag jag får vandra på moder jord♥♥

söndag 30 oktober 2011

Söndag gör jag ingenting, ingenting, ingenting=))


God eftermiddag på Er!
I dag är en sådan där förbenat onödig dag:(( Ja, som Ni vet vid det här laget så HATAR jag söndagar! Ser ingen som helst tjusning med den, vad ska man göra? Åka o handla? Gå på bio?
Titta på TV? Styrka? Städa? Umgås? Eller bara skita i allt och sitta här som jag gör och tycka
att det bara är jäkligt tråkigt??
Ja, som Ni förstår så väljer jag det sist nämnda;) Men jag ska i alla fall spendera min kväll åt lite bingo lotto tror jag;) Ha ha ha, lite nörd måste jag ju vara? Jag gnäller och sedan ska jag helt plötsligt spela bingo??
Jajamen, det är fru Gustafsson i ett nötskal=)
Vad gör Ni på en alldeles vanlig söndag? Pyser i soffan? Eller käkar pizza? Eller pillar Er i naveln? Vad Ni än gör så hoppas jag Ni har det bra!
Ah, nog om detta! I morgon är det HÖSTLOV och det håller på i en hel vecka=)) UBER NICE, eller hur? På onsdag ska vi fara till "Fjollträsk" och kolla lite i affärer och käka lite gott i Gamla staden:)) Men jag har inte Höstlov hela veckan, jag ska jobba två dagar för lite ansvar har jag allt=))
Och klirr i lönekuveret vill man ju ha, för vad styr inte människan? Om inte money, money, money....
Gårdagen bestod i att vi var på loppis och sålde L:s urväxta kläder samt leksaker!
Hmm, en gång=aldrig mer:((( Fy vad drygt det var, att stå rakt upp och ner från 10-15 är ingen höjdare;((( och absolut inte om man har ont i ryggen:(( Men en ska int klaga, det blev lite klirr i kassan i alla fall=))
Kvällen tillbringade vi framför televisionen och tittade på SÅ MYCKET BÄTTRE=))) Ja det var ett helt underbart avsnitt i går, och den "ligan" dom satt ihop kommer bara att vara kanon!!
Längtar redan till lördag=)) Och som Ni vet så är jag ju bara ett stort fan av Tomas♥♥

Nej, nu har jag gjort min rapport och ska nu snart äta lite göttis töttis=)
So over and out och sköt om dig och tänk på att: I morgon är en annan dag!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar