Om mig

Mitt foto
storvreta, Sweden
Här får du följa mig och la famila på våran resa genom livet. Vi reser gärna och ofta och the place is Turkey and Cyprus=) Jag lever i en underbar vald tillvaro...Med mannen i mitt liv och våran dotter=) Har även två stora grabbar som är älskade men som nu lever sina egna liv...Men jag är som jag är, och antingen så gillar du mig eller oxå gillar du mig inte! Men jag är lycklig och glad för var dag jag får vandra på moder jord♥♥

onsdag 25 januari 2012

OSSÅ VA DÄ ONSDAG=)))


Men gud vad gjorde jag utan kaffe??? Kan inte vakna till liv utan denna uber goda dryck! Och i dag ska jag faktiskt räkna efter hur många koppar som passerar min hals:)

Annars så är dotra sjuk och har varit hemma från skolan i 2 dagar nu:(( Varför har
hon förmågan att få alla dessa eländiga fökylningar? Ja, det är inte lite vad hon
hostar och nyser... Kinderna ser ut som två stopp lysen på henne, ja hon tycker det
är skitans tråkigt naturligtvis att inte få gå till skolan!!
Och som ett brev på posten så har nu både jag och M börjat känna av förkylningens
intågande:(( Men jag säger så här, ska jag bli sjuk så låt mig bli rejält så jag
är sängliggandes och får vila ut skiten! Inte halvdant så man bara känner sig halvt
levande. Nej, ska den slå till så ska det vara fullt ut, eller hur?

I dag är det onsdag och ingen vanlig onsdag...NEJ LÖNINGS ONSDAG=)))) Tack för att
någon sett till att mitt löne konto har money igen. Hmmm, undrar vilken det kan va??
Men det är klart, jag har ju sett någon klivit ur sängen och jobbat hela förra
månaden. Ska nog prata med henne och höra om hon vill dela kontot med mig=))
Aja, skojar lite bara, men visst är det för skönt med lön? Och inga dryga utgifter
utan vi glider snart in i februari och har pengar över=)) Me like that men säg den
som inte gör det.

I dag måste jag ut!!!!! Nu har jag varit "instängd" i 2 dagar och känner att jag
behöver ut härifrån. Hmm, undrar hur dom kände sig som var instängda i Big Brother
huset??? Fy vilken hemsk tanke, skulle jag aldrig klara av. Snacka om att Perra
Ångest skulle knacka mig i huvudet hela tiden. Ja jag fattar inte hur dom klarar
av det? Att inte få gå och komma som man vill? Bara vistas i huset och på den
lilla gården? Undrar om man inte blir lite mentalt skruvad? Aja, inget jag ska
bry mig om för jag kommer aldrig att sitta där!! Jag har varit instängd dom här
dagarna och håller på kliver
ur mitt eget skinn;)) Nej när M kommer hem ikväll så
ska jag hitta på något=))

Btw: På måndag börjar ett efterlängtat program på Tv!! Familjen Annorlunda!!
Ja jag bara "tokgillar" det, och blev glader när jag såg att den familj som
jag gillat mest under omgångarna åter igen skulle vara med: Familjen Norrström=)
Så har du rumpan i Tv soffan på måndag kl 20.00 så kolla gärna in programmet.

Kram och tack för att du tittade in=)))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar