Om mig

Mitt foto
storvreta, Sweden
Här får du följa mig och la famila på våran resa genom livet. Vi reser gärna och ofta och the place is Turkey and Cyprus=) Jag lever i en underbar vald tillvaro...Med mannen i mitt liv och våran dotter=) Har även två stora grabbar som är älskade men som nu lever sina egna liv...Men jag är som jag är, och antingen så gillar du mig eller oxå gillar du mig inte! Men jag är lycklig och glad för var dag jag får vandra på moder jord♥♥

onsdag 2 november 2011

Storstädning i hemmet


Hej på Er sådär mitt i veckan=))
Ja i dag har jag ägnat den lediga tiden med att storstäda!! Ohh, gud vad mycket "skit" man spar på:(( Men har jag rensat i skåp, lådor och garderober och GUD vad mycket plats det blev??
Sopsäck på sopsäck har lämnat hemmet och är absolut inte saknad av mig!
Jag har även städat "hela huset"! Allt från kattlåda, marsvinsbur till badrum och på det körde jag en sväng med Nisse! Ja, han kallas så dammsugaren=)) Och han vill helst inte vara med på bild eller vara social överhuvudtaget om han fick bestämma!
Hade planerat in att ta mig förbi jobbet nu på eftermiddagen men det "sket" sig! Tar det på fredag i stället, för det lär ju inte försvinna!!

Morgondagen ska vi tillbringa ute på Ålandshav=) Vi ska ha en uber härlig dag tillsammans och äta gott och det lär väl slinka ner lite "go dricka" antar jag.
Gillar verkligen att göra sådana här små avstickare och lämna vardagen. Det får en att må så mycket bättre, komma från "lunken" och få lite kvalitets tid tillsammans=))
Så i morgon ska här vaknas till klockan (som inte varit på sedan i fredags) väckningen alltså;) Så den inplanerade Stockholms trippen har vi förlagt lite längre fram=))
Ännu lite kul att se fram emot i mörkrets tider....

En helt underbar tjej ska gifta sig i Turkiet och jag kom på att jag inte vet när det är??
Kan det vara den här veckan eller??
Ah, får ta reda på det. Hur som helst så är jag helt övertygad om att hon kommer att vara en helt otroligt vacker brud♥♥

Apapap, nu kan jag inte sitta här längre och underhålla Er hi hi hi:))
Nu ska jag nämligen börja förbereda kvällsmiddagen, ska gå och titta vad som finns i mitt kylskåp. Och hittar jag inte något som faller mig i smaken så ringer jag M och ber honom köpa med sig något gott hem

Avrundar med att önska dig en skön onsdag=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar