Om mig

Mitt foto
storvreta, Sweden
Här får du följa mig och la famila på våran resa genom livet. Vi reser gärna och ofta och the place is Turkey and Cyprus=) Jag lever i en underbar vald tillvaro...Med mannen i mitt liv och våran dotter=) Har även två stora grabbar som är älskade men som nu lever sina egna liv...Men jag är som jag är, och antingen så gillar du mig eller oxå gillar du mig inte! Men jag är lycklig och glad för var dag jag får vandra på moder jord♥♥

onsdag 22 februari 2012

Day by day, och vi hänger med, på något konstigt vis så gör vi faktiskt det=))J


Jag måste bara säga: SE DENNA FILM!!Vilken känsla, vilka funderingar och vilka människor vi egentligen är!! Jag kan inte annat än att rekommendera den..Tårar? JA, Skratt: JA, Lite tankeverkstad: JA!! Men det är bland dom bättre filmer jag sett for a long time! Efter filmen funderade både jag och M hur vi människor är egentligen? Vad väntar vi på? Döden av våra föräldrar? Arv? Syskonhat? Ja kolla själv och du får nog samma svar som oss!! Livet är fullt av överraskningar....

Annars så har jag bara varit LAT idag och inte gjort så mycket alls he he he=))
Jo jag har ju kissat och duschat, mata BARN och varit PIA and i love it!! Dotra har
en kompis här som sovit över och dom är som ler och långhalm=) Dom är så fina ihop och inte hör man mycket av dom heller!! Jo, L roper MAMMA, vi är hungriga!! VAD BLIR DET FÖR MAT=)) Men annars så sköter dom sig helt själva och det är kul när två synkar så bra ihop=)) Gubben kom hem och hade pizza med sig....men vi hade ju redan ätit!!! Men jag tyckte så synd om honom så jag måste ju OFFRA mig på en liten bit..he he he=))

Kvällens höjdpunkt: Snack i the phone med min bästa goa vän M♥♥ Hon är för härlig den bruden, hon och jag är som kopior av varandra. Behövs inte många ord och vi förstår varandra till 100%=)) Jag tror det kallas för att vara som SYSTRAR!! Eller hur fina du? Du får mig alltid att le och du får mig alltid att inse hur många idioter som "råkar"finnas på denna jord..."Du och jag Emil, tror jag det Alfred"... Ja en sådan vän som jag har önskar jag att alla hade, behövs inte pratas varje dag...vi pratar som om vi hade pratat i går...Man kan inte annat göra än att "älska" dig=))) Ps: Är du min kattvakt i sommar? 3 veckor på cypern utan att katterna får mat=döda katter=)) hi hi hi

Nej nu ska jag faktiskt ratta över min RUMPA till min favvo och kolla in DRAKEN, hon är ju bara BÄST=))))) Go for it girl, and you take the titel=))) ÅRETS MÄSTERKOCK;)) Hoppas du gör det samma och att du får en skön kväll=) Och glöm inte: Du är den du är, bara så länge du gör som du gör;))

Kram och Sov gott, och dröm sköna drömmar...för det gör jag varje natt..För min huvud kudde ger min god natt ro!!! PÖZZ

2 kommentarer:

  1. Snällt av dig att offra dig för mannens pizza, klart du inte vill såra hinom...hihi...Vänner är underbart att ha!
    Visst är det fint i Side, jag brukar börja längta så fort jag kommit hem...Nu börjar det redan bli lite varmare där nere. Kramiz

    SvaraRadera
  2. Jag och mamma ska på bio nästa vecka har vi sagt och jag tyckte inte denna tilltalade mig något när man såg just "affichen" men då kanske jag ska ta henne på denna. Vi får se vad det blir helt enkelt.

    Sv: Det är nog min syster som har alla dom snygga kläderna som jag får ärva tillslut. Och inte mig emot. Hon köpter de flesta på MQ och dom har ju faktiskt riktigt fina tröjor och koftor framför allt.
    Annars har det blivit Gekås och H&M för mig denna gång. Var tom. imponerad av Gekås...brukar inte alls hitta något där men denna gången föll jag dit. Fast det finns väldigt mycket skit där också så det gäller att sålla bort det.

    Ha en bra söndag!!
    Kram

    SvaraRadera