Om mig

Mitt foto
storvreta, Sweden
Här får du följa mig och la famila på våran resa genom livet. Vi reser gärna och ofta och the place is Turkey and Cyprus=) Jag lever i en underbar vald tillvaro...Med mannen i mitt liv och våran dotter=) Har även två stora grabbar som är älskade men som nu lever sina egna liv...Men jag är som jag är, och antingen så gillar du mig eller oxå gillar du mig inte! Men jag är lycklig och glad för var dag jag får vandra på moder jord♥♥

tisdag 6 mars 2012

Då va dä dax igen:((


God tisdag på dig!! Här har den kunnat vara bättre ska jag säga.... Dotra är hemma och dras med en huvudvärk och ett "äckligt" illamående=((( Inte många timmars sömn inatt inte, nej har var man beredd för att det skulle kunna komma upp:((( Men natten gick utan resultat i hinken och glad är jag för det:) Men man vet ju fortfarande inte åt vilket håll det ska gå när hon hela tiden mår illa?? Och sedan ger inte huvudvärken med sig (trots alvedon)?? Är ju så otroligt många som är sjuka nu antingen i magsjukan eller influensan.... Hon ligger ned bäddad och vilar och jag har full koll på henne, med som en hök med andra ord;))

Den som lever får se, men håller tummarna för att "vad det än är" inte smittar!! Så jag förebygger och äter vitpeppar korn!! Thats it!!!

Ja annars då? Är du ute och njuter i det härliga vår vädret kanske? Eller är du som mig, inlåst? He he he, nu var jag rolig eller hur?? Nej att ha sjuka barn är inte lolit alls, man blir liksom lite handlings förlamad. Tycker att dygnet har 48 timmar och hur fasen ska jag fylla dom?? Kan ju inte sitta i söffa och bara va heller, nej jag får nog ta och ställa mig och stryka lite:)) Och hur kul är det då? Blää, och blää igen!!!
Och jag som skulle träna i dag??? Men som sagt: dagar kommer och dagar går;) Och hur jag än gör med strykningen återstår att se...

Nu har jag "tramsat" färdigt och med det så säger jag, tack för att du tittade in och samtidigt önskar jag dig en härlig tisdag!

2 kommentarer:

  1. Åh!
    Ser att ni gillar att resa till Turkiet. Min man är därifrån vi reser dit då och då.
    Har ni någon favoritplats därnere?
    Härliga bilder :-)
    Kram Linnéa

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för att du hittade hit. Har skrivit svar i din blogg;))

      Radera