Om mig

Mitt foto
storvreta, Sweden
Här får du följa mig och la famila på våran resa genom livet. Vi reser gärna och ofta och the place is Turkey and Cyprus=) Jag lever i en underbar vald tillvaro...Med mannen i mitt liv och våran dotter=) Har även två stora grabbar som är älskade men som nu lever sina egna liv...Men jag är som jag är, och antingen så gillar du mig eller oxå gillar du mig inte! Men jag är lycklig och glad för var dag jag får vandra på moder jord♥♥

lördag 3 mars 2012

Full agenda en lördag???


Ja detta är vad jag har roat mig med denna uber vackra lördag=)) Konstigt,
när man får sova då jäklar spritter det i kroppen när klockan är 7!!! Men när man ska upp och jobba ja då skulle man kunna betala money för att få stanna kvar i slafen?? Men fördelen med att kliva upp tidigt är att man får så mycket gjort=))) Nu sitter jag här och väntar på att sola ska vika runt hörnet så jag kan torka fönstret i söv rumme;)
OCH när jag är klar med det så ska vi ut och njuta av dagen=)) Dagens lunch ska intas ute i naturen bestående av grillad KÖRV, dä ä fint dä=)))

Så i dag "skiter" jag i alla galenpannor som skidar på televisionen, dom åker så bra utan mitt sällskap;) För en kan int sitt inna när sola strölar från en klar blå himmel=)) Hur spenderar du din lördag? Du kanske redan sitter bänkan för att invänta kvällens andra chansen? Ja, det ser jag fram emot att få kolla på ikväll!! Ska sitta och tjoa och heja på TORSTEN, TORSTEN=))) HE HE HE.... Aja, jag ska njuta av denna lördag för i morgon är det söndag=jobba!! Men ska sitta i söffa och inta frulle och kolla på andra skidåkare innan jag lämnar det Gustafianska hemmet=))

Nej du, det här går inte!!!!! Dax att sätta fläsket i rullning igen, önskar dig en skön lördag med det du förtar dig med. Blir ett till inlägg i bloggen ikväll så jag hoppas du kikar in igen=)) All you nead is love....

2 kommentarer:

  1. Ja du Pia Fia...int ha vi kunna vart ute ida....inne å buret & kånkat massor av tretexskivor!! Fy vale för tretex !!! Men nu ä dä borta å bara planket kvar !! Kommer att bli en duschhörna me snetak....blir nog bra när det blir klart!! Men skulle velat vart ute men de kommer nog flera soldar om inte så får vi vårt på Palma...Ha de gött på lördakvällen & ta de easy imorrn på jobbe !! Hälsa la familja ;))
    Kramar Monasyster

    SvaraRadera
    Svar
    1. Söstra min....Du och Torsten Ni är mina bästa vänner=))) I LÖV JO. Kram

      Radera