Om mig

Mitt foto
storvreta, Sweden
Här får du följa mig och la famila på våran resa genom livet. Vi reser gärna och ofta och the place is Turkey and Cyprus=) Jag lever i en underbar vald tillvaro...Med mannen i mitt liv och våran dotter=) Har även två stora grabbar som är älskade men som nu lever sina egna liv...Men jag är som jag är, och antingen så gillar du mig eller oxå gillar du mig inte! Men jag är lycklig och glad för var dag jag får vandra på moder jord♥♥

fredag 31 augusti 2012

Hej o välkommen hem till mig=))))


Efter att jag tagit lång ledigt från bloggen så är jag nu tillbaks!!! Mycket har hänt under tiden jag varit "ledig"=))) En lång och skön och helt uber härlig semester på Cypern har avverkats, och när man ser på vädret som rått denna sommar så är jag jäkligt glad att vi fick 3 veckor i detta härliga land. Lider med alla som inte fått tanka på energi av solen:((( för ladda batterierna inför hösten behövs verkligen.

En heldag i Estockholmo har vi oxå haft där vi avverkade Grönan och underbara Djurgården. Även hunnit med annat smått o gott men det kan vi ta en annan gång. Jag hoppas du oxå har haft en bra sommar och fått haft det kanoners, och att du nu är laddad för en höst som redan är på intågande?? Tittar ut genom fönstret och ser regnet falla....men just i dag gör det mig ingenting=)) Men i morgon när det blir lite äventyr då tackar jag väder gudarna att dom plockar fram stora solen åt oss!!!

Gårdagen spenderade jag tillsammans med fine sonen, vilket var helmysigt. Vi gjorde Uppsalas affärer osäkra he he he! Jag är så glad att just jag är mamma åt den bäste pöjken i världen. Tack för att du finns i mitt liv och att du är den du är♥♥

Dotra har nu börjat i 5:an, fasen vad fort tiden går. Är så glad att hon trivs i skolan och att hon inte har några svårigheter där. Hon är en klok tjej som vet vad hon vill men ändå sätter ribban på lagom höjd. All min kärlek till min fine dotter♥♥

Ja detta inlägg blev lite kort men det bjuder jag på=)) Nu ska jag luta mig tillbaks och bara njuta av att det är fredag=))) och det är dax för fredagsmys!!

Önskar dig en skön fredag så kan du ju alltid kika in igen en annan dag=))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar