Om mig

Mitt foto
storvreta, Sweden
Här får du följa mig och la famila på våran resa genom livet. Vi reser gärna och ofta och the place is Turkey and Cyprus=) Jag lever i en underbar vald tillvaro...Med mannen i mitt liv och våran dotter=) Har även två stora grabbar som är älskade men som nu lever sina egna liv...Men jag är som jag är, och antingen så gillar du mig eller oxå gillar du mig inte! Men jag är lycklig och glad för var dag jag får vandra på moder jord♥♥

fredag 16 december 2011

Ja ja men, här var det FREDAG!!!


Jag kommer nu med inlägget från IKEA:)) Hur gick det till? Soffan på plats i hemmet och
överkastet prydligt lagt på sängen. Utan att ens jag var till det stora varuhuset så är
nu sakerna på plats. Ha, ha, ha jag slog ett samtal till min kära make och bad honom åka
förbi nämnda varuhus och köpa sakerna!!
Det gjorde han gärna och anledningarna till detta tror jag var: Det gick snabbare ut från
stället när inte jag var med! Den andra anledningen var nog att det blev betydligt billigare!
Hur som helst så blev alla nöjda och glada och det är ju bra eller hur? Undrar om jag kan
göra samma sak när jag ska köpa kläder? Visar honom vad jag vill ha och vilken storlek så
vips hänger kläderna på galgar i garderoben:))) Nej det fixar jag nog helst själv för jag
gillar att införskaffa kläder:)

Nu ska jag snart ta och dra på lite Peter Jöback här och slita fram dammsugaren och köra
ett eller två varv. Inte kul men tyvärr i dag ett måste:( Apropå så undrar jag om "julen"
och dess känsla kanske knackar på dörren i det Gustafianska huset snart??
Ja har den inte kommit efter helgen så är det ingen större idé att den ens gör sig ett
försök att knacka på här:(( Jag ska verkligen göra allt för att den ska känna sig
välkommen när den går förbi och in hos mina grannar. För jag har nog sett den smitit
in i en och annan dörr!! Men som sagt: Under kan ju alltid ske eller hur?
Ikväll kommer bäste sonen hem och ska umgås med sina "päron" och det är alltid kul och
uppskattat att ha honom hemma:) Har precis kommit på vad vi ska bjuda på för mat....

Nej nu ropar någon från städskåpet: SLÄPP UT MIG!!!! Så jag avslutar detta lilla inlägg
med att skicka en liten kram till dig;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar