Om mig

Mitt foto
storvreta, Sweden
Här får du följa mig och la famila på våran resa genom livet. Vi reser gärna och ofta och the place is Turkey and Cyprus=) Jag lever i en underbar vald tillvaro...Med mannen i mitt liv och våran dotter=) Har även två stora grabbar som är älskade men som nu lever sina egna liv...Men jag är som jag är, och antingen så gillar du mig eller oxå gillar du mig inte! Men jag är lycklig och glad för var dag jag får vandra på moder jord♥♥

lördag 10 december 2011

Nästa jul......


Hej alla goa jul fantaster=)))
Dagens inlägg kommer att handla om vad VI ska vara nästa JUL=))
Tycker inte om jul i Svedala längre, jag älskar värme, god mat och bara vara=))
Så vad är det för anledning att julpynta, baka, släpa in en gran"jävel"???
Jo för att så FIRAR vi julen i Svedala:((( Nej, nästa år tänker inte vi vara kvar
här och sitta på rumpan och fundera? Vem ska vi fira jul med i år? Bjöd dom eller vi sist?
Ha ha ha, tycker allt har blivit så fruktansvärt uppförstorat!! Barna kommer tillbaks efter
julen och alla ska höra: VAD FICK DU I JULKLAPP?? Tänk på dom barn som har föräldrar som
inte har den ekonomin att införskaffa hela önskelistan?? Tänk, tänk och tänk!!!!
Hur j...a svårt ska det vara för oss vuxna att inse att barnen blir inte lyckligare av
alla dyra och hårt ihopjobbade klappar som ligger under granen.....

Nej, nästa år ska vi ge våra barn en utlands jul... Tillsammans med oss och där kommer
det inte att ingå julklappar...nada julmat..nada funderingar...nada julkort... NADA!!
Ps: Jag kan lova dig att det kommer inte ens i närheten när det gäller kostnad=))
Svensk jul med allt vad det innebär i 3 dagar samt NYÅR!!
Dom pengarna lägger vi istället på oss och våra barn...

Btw: Jag har aldrig riktigt kommit överens med julen=)))
Önskar dig en skön lördag, och du vad du än gör......
Landa i soffan och fundera: Vill jag verkligen ställa upp på dom kraven som julen för
med sig???
Pözz på dig min fine vän♥♥ och så kom det ett litet hjärta=))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar