Om mig

Mitt foto
storvreta, Sweden
Här får du följa mig och la famila på våran resa genom livet. Vi reser gärna och ofta och the place is Turkey and Cyprus=) Jag lever i en underbar vald tillvaro...Med mannen i mitt liv och våran dotter=) Har även två stora grabbar som är älskade men som nu lever sina egna liv...Men jag är som jag är, och antingen så gillar du mig eller oxå gillar du mig inte! Men jag är lycklig och glad för var dag jag får vandra på moder jord♥♥

söndag 11 december 2011

Härliga söndag;)))


God 3:e advent på dig=)))
Här togs en lång sovmorgon kan jag säga:))) Härligt, frun i huset sov ända till 10=))
Det gillas starkt kan jag lova. M och L fick titta på kalendern i soffan utan mig...
Försöker få lite julkänsla genom att lyssna på Peter Jöback, fina så otroligt duktiga
Peter=))) Men inte får jag in någon "känsla" för det:((( Kanske det är jag som stängt igen
allt vad julen heter???? Aja, det löser sig "sa han som sket i byxorna"=))
Snart skall jag in i köket och rulla och rulla köttbullar. I love köttbullar och allra mest
dom som jag göra till julen. Den goda kryddblandningen som jag har i och sedan kan man stå
där vid spisen och indofta lukten;))
L har hela huset fullt av kompisar, nej men 2 i alla fall och dom verkar ha kul. Man skulle
nog vara barn igen, då hade man inga problem och man tog dagen som den kom!! Fasen, det var
en härlig känsla att vara barn. Minns julen hemma hos Mamma o Pappa, man gick och lade sig
kvällen före julafton och huset var i total kaos:(( Men när man vaknade på julaftons morgon
så fanns allt där! Bonade golv och granen och alla dessa goa lukter..
Undrar och undrar fortfarande om mamma överhuvud tagit sov den natten?? Men sedan var hon
trött stackars mamma när julafton var över:(( Men hon var världens bästa mamma, och kommer
så att alltid vara. I mitt hjärta finns hon jämt och för mig är hon så levande....
Kan komma på mig själv att jag pratar högt med henne ibland...Nej, jag är inte tokig men jag
är övertygad om att hon finns här♥♥♥
Nej nu ska jag resa rumpan från stolen och börja rulla köttbullar...
Önskar dig en fin söndag och hoppas att du fått advents fika och att du även tar dig en
varm och god glögg mugg i dag=)))
Kram på dig=))

1 kommentar:

  1. Jag minns samma kaos och morsans trollspö till julafton.
    Vad är det för kryddor du använder i dina julköttbullar?

    SvaraRadera