Om mig

Mitt foto
storvreta, Sweden
Här får du följa mig och la famila på våran resa genom livet. Vi reser gärna och ofta och the place is Turkey and Cyprus=) Jag lever i en underbar vald tillvaro...Med mannen i mitt liv och våran dotter=) Har även två stora grabbar som är älskade men som nu lever sina egna liv...Men jag är som jag är, och antingen så gillar du mig eller oxå gillar du mig inte! Men jag är lycklig och glad för var dag jag får vandra på moder jord♥♥

onsdag 28 december 2011

Ohhh, det drar=)))) I kroppen....


Hola, min vänner=))
Ja men inte kan jag sitta och vänta, alla "erbjudanden" dyker upp som, jag vet inte vad!!
Gjorde nog dagens klipp i dag, 1 vecka i Puerto Rico Gran Canaria.....MEN sedan gäller det
att få mannen i vårt liv med på min "resa":(( Han är inte lätt att övertala men med lite
"FJÄSK" ska det nog lösa sig;)) Trodde inte det var sant när jag checkade och checkade
priset igen och igen och igen!!!
Men det var sant och har jag tur nu så sticker vi i väg och gör en liten "utflykt" soon=)
Härligt, eller vad säger du? En liten resa med SOL, GOD MAT, och mycket KÄRLEK=))
Ja i och för sig, kärleken har vi hemma oxå... MEN INTE SOLEN=)))
Håll nu tummar och tår för att det blir som jag vill, eller L och jag vill=)

"Jag vill om du vågar M" Ha ha ha, att du vågar det vet jag=) Aja, jag bjuder om
du följer med? Du är mitt ♥ du är mitt allt! Jag älskar dig och (bara så du nu gör
som jag säger) så får du min kärlek i tid och otid=)))
Och till dig säger jag: Ha en uber härlig kväll...för det har jag "bland resor och koll"
Kram

1 kommentar:

  1. haha vilken gullig kärleksförklaring till M. Hoppas att ni kommer iväg allihopa!

    Vad kul att ni är vana Side-besökare. Men ni får komma tillbaka snart tycker jag.
    Har märkte att det är många "Side älskare" som besöker bloggen och gillar bilderna särskilt nu på vintern då alla längtar lite extra mycket. Men jag måste bli bättre på att ta mer varierande bilder i andra miljöer. Aja, man lär så länge man lever.
    Kram på dig!

    SvaraRadera