Om mig

Mitt foto
storvreta, Sweden
Här får du följa mig och la famila på våran resa genom livet. Vi reser gärna och ofta och the place is Turkey and Cyprus=) Jag lever i en underbar vald tillvaro...Med mannen i mitt liv och våran dotter=) Har även två stora grabbar som är älskade men som nu lever sina egna liv...Men jag är som jag är, och antingen så gillar du mig eller oxå gillar du mig inte! Men jag är lycklig och glad för var dag jag får vandra på moder jord♥♥

onsdag 4 januari 2012

Dax att ta fram grillen=))


God evening du som tittar in hos mig;))
Hoppas din dag varit fin trots allt vad EMIL heter:(( Ja herre gud vad det blåste i natt!!
Och regnet som slog mot rutorna, fast lite mys faktor var det:))
Dagen har ju även i dag varit grå och tidvis blöt men inge snö i sikte så långt ögat kan se!!
Och jag funderar faktiskt om det inte är tid att ta ut grillen igen?? Lite sol på det här och
vi är redo för en grillning igen=))
Har även fått in lite nya fina blommor i köksfönstret och det blir oxå hög vår faktor. Om det
här vädret fortsätter så tänker jag återgå till lite lättare jackor och stövlar. Men jag ska
inte ta ut för mycket på en gång.... I detta avlånga land är ju vädret som humöret, det kan
vända snabbt:(((
Tänkte tala om att jag följer en hel del bloggar och vissa ger mig sådan inspiration och är
som värsta energi kicken! Ja, jag tror inte någon av dom bloggar jag läser är annat än kanon=))Allt från mode, till mat, till Turkiet, till vardagliga ting, och jag gillar det kan
jag tala om=)) Börjar man följa så är det förbannat svårt att inte fortsätta, jag har provat
en del men det står inte på förräns jag rullar in där igen;))
Nu väntar jag in M och förhoppningsvis har han med sig det hem som jag bad honom om???
Men det återstår att se, för ibland då har han inte "hört" vad jag sagt!!
Bara ett argument för att slippa en sur tant tror jag.....
I morgon ska här arbetas och sedan ska jag till det lilla varuhuset som är blått med gul text???? Gissa rätt och du kan vinna innehållet i min kundvagn=)))) Som sagt, det är en
del som ska ner i den vagnen i morgon!
Sedan ska vi skjutsa vår dotra till sonen och hans E, där dom ska tillbringa kvällen tillsammans. Alltid lika uppskattat för dottern, hon gillar starkt att vara tillsammans med dom och naturligtvis Skillis=)))
Härligt att det är en halv dag i morgon, vad nu en halv dag är om man inte jobbar???
Det ska väl vara lika för alla i detta jämställda samhällle:))) Hi hi hi, ja jag måste få skoja lite, annars är jag mig inte lik eller hur??

MEN nu är det dax att hitta på något riktigt roligt!!!
Ha en helt underbar kväll vad du än gör, och du glöm inte att kolla in sista avsnittet av: Kronjuvelerna, hur bra är inte den serien???
Kram och tack för att du tittade in hos mig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar