Om mig

Mitt foto
storvreta, Sweden
Här får du följa mig och la famila på våran resa genom livet. Vi reser gärna och ofta och the place is Turkey and Cyprus=) Jag lever i en underbar vald tillvaro...Med mannen i mitt liv och våran dotter=) Har även två stora grabbar som är älskade men som nu lever sina egna liv...Men jag är som jag är, och antingen så gillar du mig eller oxå gillar du mig inte! Men jag är lycklig och glad för var dag jag får vandra på moder jord♥♥

lördag 21 januari 2012

Alla dessa goa bitar, is da shit=)))


Asså, jag dör.....Ännu en partiledare som tagit sig vatten över huvve:((( Men va det inte nog med Toblerone Mona?? Eller alla andra sociala människor som står för det jag tycker?? Aja NI bara smet ut bakvägen...kom med karisman och lämnade oss i hissen?? Tack så jävla mycket säger jag!!! Jag har alltid varit socialdemokrat och kommer nog vara det tills jag vänder mig i "graven". Jag är född och uppvuxen i en arbetande familj och hörde alltid orden av: 1:a maj du är så välkommen i....Arbetarnas sång...ja den glömmer man inte! Men sedan växer man upp (förhoppningsvis) och fixar sig en egen tanke och ett eget tänkande. Ja, jag är ledsen för att Håkan inte höll hela vägen..JO jag gillar oxå Fredrik?? Vilken Fredrik? Jo haru vari me om de nån gång pling plong?? Jag menar da statsministra of sweden? Håkan Reinfeld, ha ha ha!! Skojar som vanligt igen... Men da is da shit...
Om något annat nu så har jag helt lackat ur när det gäller vänner och bekanta, vuxna som barn, främling som bekant!!! Vrf Vrf kan man inte vara snäll och ärlig? Jag är ärlig och snäll (hoppas jag) men jag är inget bollplank!!! Skjut gärna bollar och jag kanske tar dom, men om jag missar så kanske jag inte var så bra?? Hur tänker jag nu kanske du funderar?? Jo, läget är att jag i veckan varit ett STORT bollplank...och jag har givit råd och verkligen brytt mig om...Men så helt plötsligt så är "vagnen" full och man får höra..JAG VILL INTE PRATA MED DIG NÅGOT MER??? Hmmm, kaffet i halsen IGEN,
Så detta tåg tänker jag inte vara del av igen!!!! Jag har oxå ett liv, som jag måste balansera..både på gott och ont. MEN DU DITT #######surkart#### fixa dig ett liv men låt alla oss andra vara i fred! ÄLÄ PLOBLEM ELLEL??? Ja nu menar jag inte dig fina som läser, utan jag menar en viss person som "äter" och gör oss andra till åtlöjen:((( Nej jag säger som Zeb Mc:haien??? Ride the horse=))) Och rid så långt så jag slipper se hur du sårar....Hästarna springer ja hästarna springer....

Btv: Svärfar är hemma nu. M hämtade honom vid Ackis i dag, kära svärfar vilken jäkla otur du hade..Men nu får du bara vila och om 6 veckor är du på plan igen..All kraft till dig.

Och när jag ändå håller på så säger jag bara, var det någon som kollade på Nyhetsmorgon i morse? Jag satt som ett frimärke och insöp allt som hade med Fademine Sindahl att göra...Hur fan är man skapt när man skjuter sitt barn?? Sen skiter jag fullständigt i derar j...a heder eller vad fan dom håller på med:((( NEJ, SVERIGE är ju ett toppen land eller hur?? Både du och jag bor ju här:)) Och låt oss vara vänner och inse att hur du och jag tänker spelar ingen roll... För alla gör som dom vill...Det kallas i våra ögon för heders mord!!! Fruktansvärt, jag vill att det blir slut på detta..Alla har ett val, DU OCH JAG..
Min dotter har en kompis...som har en storesyster som inte är värd att leva.. Varför? Jo hon kanske har träffat en svensk kille....och bryter sig ut som Fadime och Pela gjorde...Alla är vi systrar och vi ska vara rädda om varandra...

Nu önskar jag dig en fin lördag och en härlig sovmorgon i morrn. Själv ska jag upp och jobba men det gör inget...Och sedan ska vi åka en tur till svärisarna och hälsa på.... Livet IS DA SHIT=))) Kram fina du och tack för att du håller med mig=)))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar