Om mig

Mitt foto
storvreta, Sweden
Här får du följa mig och la famila på våran resa genom livet. Vi reser gärna och ofta och the place is Turkey and Cyprus=) Jag lever i en underbar vald tillvaro...Med mannen i mitt liv och våran dotter=) Har även två stora grabbar som är älskade men som nu lever sina egna liv...Men jag är som jag är, och antingen så gillar du mig eller oxå gillar du mig inte! Men jag är lycklig och glad för var dag jag får vandra på moder jord♥♥

söndag 22 januari 2012

Söndag...is da shit=)


Guten aben meine kompisar=))) Ja, har dagen varit bra? Här gick man upp i ottan och stack i väg till jobbet i tidiga morgon timmar:((((


Och sen har jag jobbat, jobbat, jobbat och jobbat igen..................
Men nu är jag hemma (som du ser) och ska ta mig ett varmt låååååååååååååångt bad och bara fudera. Över hur min älskade son E, kan göra som han gör mot mig?? Aja, jag kommer nog på en egen "häxblandning" som får igen mun på honom. Du och du och du, kanske inte har samma problem som jag har??

Jag älskar mina barn dom "äger" allt och kan inte vara någon annan än vad dom är???
Men snart fyller jag "fartvarning" och vill inte bli sågad längre...Av vare sig DIG eller MIN SON....Dessa tårar som jag gråtit gör ont...så ont....

Men hur det än är: Så är jag nog en kopia på BOJAN, min älskade mamma...
Aja nog om detta nu, avrundar och önskar dig en härlig avkopplande kväll med Valander på Tv!!! Puss och kram och var rädd om dig=))





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar