Om mig

Mitt foto
storvreta, Sweden
Här får du följa mig och la famila på våran resa genom livet. Vi reser gärna och ofta och the place is Turkey and Cyprus=) Jag lever i en underbar vald tillvaro...Med mannen i mitt liv och våran dotter=) Har även två stora grabbar som är älskade men som nu lever sina egna liv...Men jag är som jag är, och antingen så gillar du mig eller oxå gillar du mig inte! Men jag är lycklig och glad för var dag jag får vandra på moder jord♥♥

onsdag 4 januari 2012

"VIT MÅNAD" det behövs;))


Lägger in ett sista inlägg för i kväll! Ja som alla vet så måste man kanske ta sig i kragen och fundera över sin livs situation??? För mycket av det goda? Ja men då är det bara att "ta ledigt". Nemas problemas, anledningen av att jag gör detta nu är för att jag tycker att för mycket av min FRITID består av att kolla på dumheter:(((( Aja, det är mitt problem, men jag går ut med det öppet och berättar att det blivit ett stort problem för mig! Jag klarar inte av det längre, måste finnas någon jag kan gå till för att få hjälp.....Hallelulja moment, prisad vara herren:) Nej jag är inte troende men jag kanske beter mig så??

Ha ha ha, nu sitter vissa och läser dessa rader.. Och gottar sig för att få se vad nu som ska komma????
JO HALLÅ. JAG SKA VAR VIT FRÅN FB I EN HEL MÅNAD....Damdadam...
Ja är det inte rökningen jag lägger ner så är det Fb oxå...
Hej på dig och tack för att du följer min ångest: INGA CIG OCH INGEN FB???
Hej hopp och slå det om du kan

3 kommentarer:

  1. Starkt jobbat Gumman....jag kommer att följa bloggen! Kram

    SvaraRadera
  2. Lycka till kära grannen! Håller verkligen tummarna för dej! Kramizar från Mia! ;O)

    SvaraRadera
  3. Lycka till med den vita fb månaden=)
    Sv:Tack för din kommentar :-) Nä på är väl det minska man kan säga om dig. Tror inte du skrivit någon kommentar innan och har du det så måste det vara länge sedan för jag kommer inte ihåg det och jag brukar ha ganska bra koll på kommentarslämnarna. Jätte roligt att du lämnade ett spår. Trevlig helg!

    SvaraRadera