Om mig

Mitt foto
storvreta, Sweden
Här får du följa mig och la famila på våran resa genom livet. Vi reser gärna och ofta och the place is Turkey and Cyprus=) Jag lever i en underbar vald tillvaro...Med mannen i mitt liv och våran dotter=) Har även två stora grabbar som är älskade men som nu lever sina egna liv...Men jag är som jag är, och antingen så gillar du mig eller oxå gillar du mig inte! Men jag är lycklig och glad för var dag jag får vandra på moder jord♥♥

fredag 13 januari 2012

Fredag den 13:e

Detta datum är inget otursnummer, eller otursdag för oss! Nej för fredagen den 13:e kom vår dotter till världen=)) Så här är vi inte vidskepliga på något vis alls:)Hur är din känsla för det här datumet? Ligger du inne och trycker? Utsätter dig absolut inte för något som kan innebära "fara"? Eller går det dig helt obemärkt förbi? Aja, hur som helst så är det bara ett datum, eller hur? Fast med olika betydelser kanske? Jaha, då hade vi landat i det som kallas för fredag:) Härligt för dom lediga men utan betydelse för dom som jobbar helg:(( Jag har starka planer på att se lite av E stockholmo i helgen faktiskt! Ska checka av med M och kolla om han har några givna planer. Om inte så kan det vara läge att besöka vår kära huvudstad=) Jag gillar verkligen att vara där, gå omkring och kika i alla härliga butiker och gå i gamla stan och slinka in på någon härlig liten restaurang och äta gott och bara njuta=)) Ja det är livet på en pinne ibland, man behöver inte göra så mycket för att känna den där härliga känslan i magen. Och mitt i månaden så säger ju plånboken:STOPP, jag är snart tom på mitt innehåll!! Som om inte jag skulle veta det? Någon har ju varit där och tagit mina pengar utan att be om lov? Undrar vem det kan vara som har förlustat sig så innan månadens ens är slut? Kan det vara jag? Ja, kanske vem vet:) Men det finns ju faktiskt fönster shopping om det är så att jag ser ända ner till fodret i plånboken (fniss).. So here we come Estockholmo!!! Ja, jag tog beslutet nu (alldeles själv) och alla blev så nöjda och glada!! Och om vi har riktig tur, så hoppas jag att vi hinner ut i naturen och grilla lite korv! Skulle kunna bli riktigt bra väder på söndag sägs det;) Allt hinns nog med: VI HAR JU HELA HELGEN PÅ OSS=))) Kram och tack för att du kikade in hos mig en stund...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar