Om mig

Mitt foto
storvreta, Sweden
Här får du följa mig och la famila på våran resa genom livet. Vi reser gärna och ofta och the place is Turkey and Cyprus=) Jag lever i en underbar vald tillvaro...Med mannen i mitt liv och våran dotter=) Har även två stora grabbar som är älskade men som nu lever sina egna liv...Men jag är som jag är, och antingen så gillar du mig eller oxå gillar du mig inte! Men jag är lycklig och glad för var dag jag får vandra på moder jord♥♥

torsdag 5 januari 2012


Ja men Godkväll alla fina=)) Hur har dagen varit? Rusk, regn och skidor på Tv??? Här har jag besökt det lilla varuhuset Ica=)) Mennnnn,vad jag handlade oj oj oj!! Kom ut med massor med grejor,men inte till mig utan till JOBBET=)) Duktig jag är som åker i väg och inhandlar saker till jobbet när ingen annan orkar:((( Surt sa räven, no problema sa Pia!
Annars har jag landat i pyjamasen och väntar in en GO film och lite gött att tugga på=)) Nice surru, vad ska du göra i kväll??? Aja, nu har jag tjatat och tjatat att någon kan ge sig i känna att någon läser min blogg....Men jag säger som "Rönnas" det är en ny dag i morgon=)) Och värkveskan är packad med ROLLO=)) Ha ha ha, alltid kul att skoja;)
Nej nu är jag så sugen på en stor macka med hummer på...undrar om M har fixat det?
Btw: Jag ska erkänna en sak till när jag ändå håller på: DET ÄR MITT LIV och du valde ditt liv.....Till mina systrar säger jag: Tack men Ni hade inte behövt ringa hela julafton och nyår♥♥♥ Till Britta säger jag: I LOVE YOU, Till er andra säger jag GO ON=))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar