Om mig

Mitt foto
storvreta, Sweden
Här får du följa mig och la famila på våran resa genom livet. Vi reser gärna och ofta och the place is Turkey and Cyprus=) Jag lever i en underbar vald tillvaro...Med mannen i mitt liv och våran dotter=) Har även två stora grabbar som är älskade men som nu lever sina egna liv...Men jag är som jag är, och antingen så gillar du mig eller oxå gillar du mig inte! Men jag är lycklig och glad för var dag jag får vandra på moder jord♥♥

onsdag 25 januari 2012

Kostar det oxå??


Ja men nu är man hemma igen då!! Ja fasen vad dyrt det är att ligga på topp!! Åkte en vända till stora stada och skulle handla lite som man behöver....
NEJ, ingen hundmat och inga lotter....MAT det handlade vi och fy sjutton vad kronor det kostar:((( Alltså M gick lös på allt mellan bröd till dyraste delikatesser??? Och hur tänkte han då? Ja inte vet jag, men kundvagnen var rågad och jag tänkte för mig själv: BLIR DET KONTROLL AV SCANNINGEN då flyr jag ut genom närmsta branddörr!!
Men det blev ingen och puhhh, jag slapp leka en nörd som inte visste bättre=))

Men hem kom vi och jag har nog packat ur typ 10 kassar med mat till det Gustafianska hemmet;)) Men så länge man har mat hemma går det ingen nöd på en;)) Och vad vore livet utan mat? Som att sova utan täcke? Eller som att segla utan vind?? Men så skönt det är att gå loss med en kundvagn??? Ha ha ha, nej jag har hellre släppt in mig i ett oerhört stort köpcentra och baxat kläder för pengarna=)) Aja, en ska int klaga, det finns dom som inte ens har potatis=)) (internt skämt)....

Kvällen avrundas nu med en gammal goding på Tv...Göta Kanal, eller vem drog ur proppen;) Härlig film (FAAAN, finns inget annat att se) om man inte vill se Nyheter eller handboll!!!!

Hoppas du haft en skön dag och i morgon ska jag ha en härlig dag=)))
Jag ska ut på äventyr....till 7 mila skogen=)) Vad sägs om det? I LÖÖÖW IT.

Kram och sov gott//Pia

2 kommentarer:

  1. Hej underbara pia!! Hoppas att du mår bra, och att livet flyter på precis som det ska :) Tänkte bara berätta för dig att Sunshine och Bistro finns kvar i Kumköy, och det är nybyggt och mycket finare :) Så bli inte orolig! Ta hand om dig och ha en underbar helg ♥♥♥ kram angelica!

    SvaraRadera
  2. Riktigt så mycket handlar vi inte på en gång, men det är även min Gubbe som handlar mest och de dyraste varorna. Jag går raka vägen till sånt jag vet att vi SKA ha.

    Sv: Jag känner inte till så mycket mer än vad Fenixmona har skrivit i sin Resblogg. Kika in där! Hon har en hel del bilder. Kolla kommentarerna också!

    Gilla

    SvaraRadera