Om mig

Mitt foto
storvreta, Sweden
Här får du följa mig och la famila på våran resa genom livet. Vi reser gärna och ofta och the place is Turkey and Cyprus=) Jag lever i en underbar vald tillvaro...Med mannen i mitt liv och våran dotter=) Har även två stora grabbar som är älskade men som nu lever sina egna liv...Men jag är som jag är, och antingen så gillar du mig eller oxå gillar du mig inte! Men jag är lycklig och glad för var dag jag får vandra på moder jord♥♥

söndag 15 januari 2012

Söndag!!!


God kväll på dig=))
Hoppas din "slapp" söndag varit bra? Här har inte hänt många knop i dag ska jag ärligt säga!! Nej, för jag fryser snart ihjäl! Och gjort det sedan tidiga morgon timmar:((( Hur kan man frysa när man ligger med dubbla dun täcken och över det en filt?? Oh, tänker du nu, "kärringen är i övergångsåldern"...NOPP, den är nog maybe avklarad:)) Tror jag i alla fall, men i och för sig så kan jag få lite svallningar och blodrusande i fejan ibland:((( Hur som helst, jag har bara varit dööööööööööööd i dag. Och det bästa jag företagit mig med är att ha duschat och borsta tänderna=)) Nej, skitig det är jag aldrig, förutom på midsommardagen=)) Aja, det var ett skämt som bara en del förstår...

Nej, nu ska jag fortsätta vara uber tråkig och ta min filt och mina tofflor och rulla ner mig i soffan igen=)) IDAG ÄR JAG EN GIVEN ANHÄNGARE DÄR=)))
Och i morgon är det måndag=arbeide igen;)) Och matlåda, jobbarkläder och ett jäkla flinande ansikte=)) Skojar igen och igen,nej inte om jobb, matlåda men om ett flinande ansikte:(((

Prosit, ja inte fasen är man av med förkylningen heller. Tror jag skaffat klipp kort på eländet:(( En ska inte klaga, för då kan man bli bitter....

Nej Puss och kram på dig du fina, som tittade in på min sida och mitt "eviga tjatande" men det bjuder jag på=)))

1 kommentar:

  1. Härligt med såna dagar ju! Men du... Jag fryser hellre än svettas faktiskt... Jag är vanligtvis en sån där svettapa som svettas så fort jag gör något lite ansträngande.. Så när jag fryser så är jag glad;-)
    Ha EN FORTSATT MYSIG SÖNDAG!
    kRAM k

    SvaraRadera