Om mig

Mitt foto
storvreta, Sweden
Här får du följa mig och la famila på våran resa genom livet. Vi reser gärna och ofta och the place is Turkey and Cyprus=) Jag lever i en underbar vald tillvaro...Med mannen i mitt liv och våran dotter=) Har även två stora grabbar som är älskade men som nu lever sina egna liv...Men jag är som jag är, och antingen så gillar du mig eller oxå gillar du mig inte! Men jag är lycklig och glad för var dag jag får vandra på moder jord♥♥

fredag 27 januari 2012

Stopp, enough, sluta!!!!!!j


Ja men det är väl klart som korvspa!! Ge fan i och lägg i mer reklam i min/vår brefflöda!! FATTA DÖ? ELLE? Är alltså ap trött på denna ##### komponent av reklam som dimper ner i löda:(((

KAN INGEN JÄKEL...SNÄLLA GRANNAR?? NI FÅR SÅ GÄRNA HÄMTA SKITEN I LÖDA=)) Och det kan Ni göra något roligt med i morgon kanske? Eller om det inte passar så ta och stoppa in det i brasan...Opsi, jag menar i den öppna spisen så klart=))) Kan inte dom reklam utdelarna fatta ATT JAG VILL INTE HPapper i brevlådan??

Annars har dagen varit kanon, jag har fixat värsta frillan må du tro=))) Det var länge sedan man tittade sig i spegeln och såg något hår som var fint=))) Men jag är så nöjd, så tack Michaela du är kanon duktig... Och att bara lyssna när jag kommer in, jag vill ha det så och lite lyft där och lite höjd...Ja men säger hon, det fixar jag♥♥ Vad gjorde jag utan dig???

I morgon ska mannen på rally, och L ska åka skridskor och jag ska sola=))) VA, har Ni ingen sol??? Här har vi värsta solen!! NEJ, jag ljuger, finns ingen sol och sola solarium gör jag inte:((( Det gjorde jag på 80:talet och aldrig mer....
Nej jag ska åter igen träna.....härligt ska du veta=) Så till sommaren 2012 blir jag nog värsta "old ladyn" på beachen??? Vilken beach? CYPERN, Ftb=)))
Och efter den 3:veckors semestern så är jag väl tjock igen:((( Och då blir det ingen "svensk strand" för mig, he he he=)) Men då finns det alltid viktväktarna=)) Och där är jag "evig" medlem....Thank you=)))

Nej nu ska jag faktiskt göra som alla andra: Jag ska göra som "Rönnas"?? Han hade alltid en Rollo i innerfickan=)) (åter ett internt skämt)=))

Önskar dig en fin och skön fredag kväll..Och glöm inte THE VOICE....Bäää sa fåret.. Bhäää sa Pia...

Kram till dig som tog dig tid att kolla in mig=))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar