Om mig

Mitt foto
storvreta, Sweden
Här får du följa mig och la famila på våran resa genom livet. Vi reser gärna och ofta och the place is Turkey and Cyprus=) Jag lever i en underbar vald tillvaro...Med mannen i mitt liv och våran dotter=) Har även två stora grabbar som är älskade men som nu lever sina egna liv...Men jag är som jag är, och antingen så gillar du mig eller oxå gillar du mig inte! Men jag är lycklig och glad för var dag jag får vandra på moder jord♥♥

torsdag 26 januari 2012

Samtalet som försvann!!!!!


Ja det är just precis vad jag tycker dom ska göra BRINNA UPP!! Vilket jäkla, förbannade skit företag detta är:(((
I dag hade jag ett viktigt samtal som skulle göras med vårt försäkringsbolag.
Efter många om och men så kommer jag till slut fram till rätt person på detta
ställe. Jag presenterar mig och talar om mitt ärende och vi samtalar runt mitt
ärende. Allt frid och fröjd och jag babblar på men får inget svar i andra ändan???
Hallå, hallå säger jag men inget svar i andra ändan!!! Jag trycker av och ska slå
nummret igen men till min fasa är det ingen ton i luren????? NEJ, inte nu igen!!!
Jag har alltså inte kontakt med Comhem, kollar datan och ingen kontakt där heller.
Kan man bli mer än skogs tokig? Detta är alltså inte första utan kanske 50:e gången
som vi står utan vare sig telefoni eller data!!!
Och vrf händer det när man sitter i ett vikitgt samtal? Ska det hända kan det för fasen hända nattetid när ingen är vaken!!!!
Men COMHEM, ni måste bara vara sämst och jag är så jäkla trött på Er!!!!
Nu blir det en allvarlig funderare IGEN om det inte är dax att byta operatör.
Ser inge fördelar med Comhem alls, ringer man dom och vill ha hjälp med något
så är det alltid en mils väntetid:((((( Och inte kan dom i regel hjälpa en med
support heller:((( MEN betalt det ska dom ha skitstövlarna:((( När telefon försvinner gång på gång och man påpekar det så har dom alltid "arbete" att utföra precis där
JAG bor:((((

Så den här gången tackar jag min mobil telefon så mycket:) Tur att jag hade dig för nu löste sig mitt ärende till full belåtenhet i alla fall=)) Ja och datorn kom tillbaks till slut: TACK COMHEM nu har jag åter kontakt med yttre rymden igen=))
Nej jag tror att jag ska ta månadens räkning och.....jag det ska jag!!!

Nu ska jag åka in till stada och införskaffa skridskor till L och sedan bär det iväg
till jobbet. Full rulle med andra ord så vill Comhem jäklas igen så tycker jag dom ska göra det nu!!!

3 kommentarer:

  1. Hej!

    Det var ingen rolig läsning det här. Jag vill be om ursäkt att vi inte levt upp till dina förväntningar.
    Då jag inte har några kunduppgifter så är det väldigt svårt för mig att se vad det är som har hänt. Därför hoppas jag att du kan ta dig tid att fylla i formuläret som du hittar på länken nedan så får vi undersöka vad som har hänt.

    http://www.comhem.se/socialmedia

    Med vänlig hälsning
    Nick Fortgens
    Kundservice

    SvaraRadera
  2. Usch så jobbigt sådant är...Nej! Då är det allt dags att byta ut dem! Funderar själv på att byta, men måste vänta ett år till...jag har Telia som snart ruinerar mig!
    Det finns massor av bilder på ombyggnaden av den senaste gatan i Side, på FB, fast du kanske inte är med där...Tror jag har en bild i mitt förra inlägg också....Såg att du undrade i en kommentar hos Gilla. Kramiz!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja Mona, byta ska jag och det snart;) Jo jag är oxå på Fb men har lagt det vilande till i februari;) Ska kolla där, är ju så nyfiken att se hur det ser ut i vårt älskade Side. Önskar dig en skön semester (för visst skulle Ni åka nu?) Kul att du tittade in hos mig, jag är en trogen följare av din sida sedan ett antal år tillbaka. Kom in där genom Bergkvist hemsida=)) Kram till dig

      Radera