Om mig

Mitt foto
storvreta, Sweden
Här får du följa mig och la famila på våran resa genom livet. Vi reser gärna och ofta och the place is Turkey and Cyprus=) Jag lever i en underbar vald tillvaro...Med mannen i mitt liv och våran dotter=) Har även två stora grabbar som är älskade men som nu lever sina egna liv...Men jag är som jag är, och antingen så gillar du mig eller oxå gillar du mig inte! Men jag är lycklig och glad för var dag jag får vandra på moder jord♥♥

tisdag 21 februari 2012

Can you tell me???


Ja män sä, nu ä ho tillbak igen=)) Kan du tala om för mig hur man skriver ordet:Semmeldax?? Alltså jag menar att jag vet att det heter FET TISDAG men en del skriver fettisdag??? Är det fettis eller är det Fet dag?? Vojne, vojne vilka problem jag har tänker du nog!! Nej men ärligt, läste en blogg idag där det stod Fettisdag??? Har svårt att tänka mig vad en Fettisdag är??? Heter väl Fet tisdag... Oj oj oj, hur ska jag kunna sova med detta stora problem??? Ingen som vet, ingen som vet:(( Hur som helst, så har jag INTE ätit en endaste j####a bulle, nehej du för jag får inte int sådana kalorier, he he he;)) Men annat skit går ner, som vatten och bröd... Så är det när man inga pengar har och får gå med rumpan bar=)) Nej, nu har jag sköjat nog vettu....


Skickar tusen kramar och tusen pussar till min fine Peter♥♥ Att ta det steget som du gjort är helt MARVILÖS. All kredit till dig min bäste kusse.... Och jag hoppas och tror att du inte förändras som person...för det har vi sett en del gjort:(( Men I LÖV Y och kommer alltid att göra så...du och jag har gått igenom sommar på sommar...Först var vi i Farmor&Farfars stuga sen upp på höjden till Mörsan och Farsan för att sedan dala ner till Ingrid&Yngve på em fika!!! Kubb och saft...det va gött de=))) Åren går, men minnena består:))

Jo rå sa at: annars lunkar det på som det ska i Storvreta, ledig 2 dagar men i möra ska jag jöbba Gräjt de sörru=)) Hoppas du fått lite mysigt när det är spörtlöv och allt??

Och på fredag ska jag klippa av mig "gräsmattan" fan va höre växer när man blir gammal? På mig i alla fall, så jag behöver inte tänka tanken på att skaffa me en peruk i fall du undrar! Om inte klippningen funkar så har Erik ett gammalt "luder" hmmm, satt på mopeden förut=))) och det kan jag alltid sätta på huvve när jag öker med the boat on friday=)))

Önskar dig en skön fortsättning på tisdagen och om du har lust kan du alltid titta in i möra=)) Maybe i´l bee here=)))

Och till Er alla från mig så säger jag GO KVÄLLER. HÄ PÅ LÄ=)))

1 kommentar:

  1. Inte enkelt det där...hmf...blir det inte bäst att säga semmeltisdagen så är vi ju garderade eller...hihihi...Kramiz

    SvaraRadera