Om mig

Mitt foto
storvreta, Sweden
Här får du följa mig och la famila på våran resa genom livet. Vi reser gärna och ofta och the place is Turkey and Cyprus=) Jag lever i en underbar vald tillvaro...Med mannen i mitt liv och våran dotter=) Har även två stora grabbar som är älskade men som nu lever sina egna liv...Men jag är som jag är, och antingen så gillar du mig eller oxå gillar du mig inte! Men jag är lycklig och glad för var dag jag får vandra på moder jord♥♥

lördag 4 februari 2012

Ingenting är omöjligt....


Nu har jag kollat på Tv:n igen???? Jo det har jag och råkade stöta på en kanal som jag tror nog kan beröra både dig och mig? Hur tänkte hon Emma? Att hon var en stor simmerska med himla massa medaljer det visste vi. En fin kvinna som alltid var alla fotografer och teman till lags....Men? Hur mådde hon egentligen? Hon hade alltid krav på sig att prestera och prestera ännu mer!!!

Inte fan undra på att människan baxnar och tar till "droger"...Låter det främmande? NEJ inte ett dugg. Jag har sett så många människor som haft krav på sig att vara perfekta, och resultatet blir väl aldrig bra eller hur? Tänker på en bästa vän (gammal vän) från Sandviken som alltid påstod att man tar inte till vare sig alkohol eller droger om man får problem. What the f..k personen i fråga började snorta i 20 års åldern för att allt "var så jobbigt"?? Ja men tänk då på alla idrottsmän/kvinnor som presterar och visar oss dig och mig hur duktig dom är. Det ska tas VM och OS och allt annat men är dom glada är dom lyckliga?? Ja har du svaret?? Jag inser mer och mer att svenska folket klarar inte av att leva utan droger:((( JA JA jag har min drog, ciggen som jag inte fixade:(( Men det är bara cigg, som inte gör mig förvirrad eller dum eller ramlar omkring eller missköter min L! Nej, jag kan bara bli lungsjuk och dö i kol....MEN det ska jag inte så där kan du fet glömma att jag avviker:))

Men Emma är en kvinna som varit så långt ner i missbruket och tänkt tagit sitt eget liv...Trots att hon hade en liten dotter som behövde henne♥ Men jag vet, när jag hade min stora sjukdomsperiod då tänkte jag ofta: Och jag menar ofta...Om jag inte haft L så hade jag kastat mig framför tåget som har sin bana inte långt härifrån. Men tack M och tack E för att Ni fanns när jag hade det som mest jobbigt. Nu har jag lämnat det bakom mig men jag tror att om man inte vågar kliva "ur" garderoben så måste man ju bara va bitter på sig själv. Tro inte att det var lätt att komma ut som jag gjorde, men jag växte och blev stark i mig själv♥♥ Därför tackar jag människor som Emma, om hon vågar så vågar alla....

Avslutar detta inlägg med att tacka min man och mina barn för att jag fortfarande finns i livet. Utan att våga erkänna för sig själv så är man.......
Skänker oxå all kärlek till min mamma som inte finns med längre men som alltid visste vem JAG var♥♥

Ha en fin lördag mina vänner

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar