Om mig

Mitt foto
storvreta, Sweden
Här får du följa mig och la famila på våran resa genom livet. Vi reser gärna och ofta och the place is Turkey and Cyprus=) Jag lever i en underbar vald tillvaro...Med mannen i mitt liv och våran dotter=) Har även två stora grabbar som är älskade men som nu lever sina egna liv...Men jag är som jag är, och antingen så gillar du mig eller oxå gillar du mig inte! Men jag är lycklig och glad för var dag jag får vandra på moder jord♥♥

lördag 4 februari 2012

Spegel, spegel på väggen där.......


Aja tänkte lägga in ett sista inlägg för idag!!!! HUR TRÖTT ÄR JAG INTE PÅ ALLA DESSA MÄNNISKOR SOM HÅLLER PÅ MED BANTNING???? Ja ja, jag har oxå hållt på (för många ggr). Men nu har jag bestämt mig: JAG DUGER SOM JAG ÄR!!! " En go gömma i sina bästa år" va fan är det inte dax att sluta jaga kilon?? Eller ska alla bara va så jävla smala så man tappar bort dom när man passerar GÅ??

Jag tänker inte banta mer.NOPP, jag tänker bara träna på Kraftkällan och sedan låter jag min kropp ta åt sig av det!! Jag tänker inte hålla på med LCHF?? eller Ww eller vad det nu mer finns för bantnings metoder...HALLÅ ALLA TJEJER, dax att inse att VI DUGER SOM VI ÄR=)) Vi är vackra, vi är fina och vi är bäst=))) Rataratara.....ala Nettan;) Apropå min vän Nettan, så är hon en kvinna som jag avgudar. Ni som inte vet något om henne så är hon gudomlig...Hon är ja hon är bara det bästa...Jag kan läsa hennes blogg när jag är ledsen och hon får mig glad;)) Ja sluta tjata, jag ska länka dig till henne (snart)

Vågen, (som man väger sig på) den har jag kastat ut=))) Jag tänker inte väga mig mer, Go och rund ser ut som Rönnlund (inbördes skämt igen) ska man vara=))) Aja skojar lite som vanligt... MEN PIA ÄR 157 cm över jorden och väger 187 kg och jag tänker inte banta!! Men jag tänker inte heller vara med på fester eller jo dom ringde ju: Från Biggerts Loosers...määääääääääään jag va int hemma!! Nej nu skojar jag igen..jag väger inte 187 kg men jag är däremot 157 cm. Med andra ord så menar jag: VAR GLAD FÖR ATT DU ÄR DU OCH FÖRSÖK INTE BLI NÅGON ANNAN om det nu inte är för att kroppen säger ifrån:((

Määään ska lu kolla in mello ikväll då ällä? Jag håller på Flink jag...Eller hette dom inte så? Det där popp bandet??? Aja, man kan inte kasta tomater på dom från soffan, det är ett som är säkert=))) Pözz igen då. Häp på lä;))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar