Om mig

Mitt foto
storvreta, Sweden
Här får du följa mig och la famila på våran resa genom livet. Vi reser gärna och ofta och the place is Turkey and Cyprus=) Jag lever i en underbar vald tillvaro...Med mannen i mitt liv och våran dotter=) Har även två stora grabbar som är älskade men som nu lever sina egna liv...Men jag är som jag är, och antingen så gillar du mig eller oxå gillar du mig inte! Men jag är lycklig och glad för var dag jag får vandra på moder jord♥♥

tisdag 20 mars 2012

"Du ska inte tro att du är något"


Ska jag berätta något för dig??? Jo jag är så förbannat trött på "folk" som gottar sig när andra inte är "on the road"!!!! Hur fan kan man som människa tycka att man har rätt att snacka så mycket BAJS, när man egentligen inte vet ett nada??? Jo för är det något som vi SVENSKAR är duktiga på så är det just att snacka skit:((( Men hallå, ta reda på fakta innan DU öppnar din stora käft! Ja lugn, lugn detta inlägg handlar inte om mig (för en gång skull) nej det handlar om något helt annat/annan!!! Lär dig att sopa rent framför din egen dörr, innan du knackar på hos andra.... Blir så jäkla lack och trött på människor som sprider skit innan dom ens vet om det är sant eller falskt???
Men jag har kommit fram till att det faktiskt finns human som inte gör annat är "snokar" bland bloggar och gör allt för att svärta ner personen:((( Ja men det är ju inte undra på att det är så mycket "spy" sjukor för tillfället i Svedala!!! Kom igen när DU/NI vet vad ni pratar om! Gå inte på lösa rykten, och framför allt "kasta inte skit i motvind" för det får du i tillbaks i fejjan i alla fall=)))

Man måste lära sig en sak: Tro inte allt du hör, lär dig känna människorna i stället;)Det du ser, det ser du.... Men det du "tror dig höra" hörde du det egentligen? Tänkbara ord...... Vi pratar om att vi bryr oss om varandra?? Gör vi? Tycker du det? Om du/ni hade ryggrad så skulle Ni träda fram med Ert riktiga namn och inte gömma Er bakom anonymitet??? Jaaaaaaaa, jag läser en blogg som jag är tok förtjust i och den goa personen får ta så mycket agnar skit av sk "läsare" så att jag säger som Magnus Uggla: Jag mår illa, jag mår illa!!!! Den som äger bloggen är en qvinna som är så vacker och så enormt duktig som mamma, fru och som sig själv♥♥ Hon har många läsare har jag förståå, men det jag inte förstår är att man kastar så innihelvetas mycket "skit" på henne. Allt från att hon är för smal till att det äts goa dyra middagar??? Vet du det? Sitter du vid hennes köks bord och tittar? Eller ser du henne när hon "dietar"??? NEJ och åter NEJ, men du går bara på ditt jävla bittra sätt att tänka... För mig är du/ni 0000000, och åter igen 00000:((( Inte funderat över att skaffa dig/er ett liv? Kanske ett jobb? Eller en man så ni får "åka" nå´n gång??? Ja, jag har bara ett ord för dig/Er: BITTERFITTOR det är vad du/ni är!!! Men jag tycker att det är tid och på sin plats att vi som bloggar ställer upp när man ser en av sina "favvo bloggerskor" blir illa bemött! Så ladys, är ni med? Tack jag hörde Ert svar;))

Skickar massor med kramar och styrka till dig du fina♥♥ Du är så bra och låt inte alla dessa förbannade bf ta orken från dig! Men jag kan ju spä på lite angående svenska folket=)) Jag och la famila åker ju som ALLA vet till Cypern ett antal veckor och då kan du/ni stå med Eran fucking grill och se när vi drar med taxi till ARLANDA=)))) Har ru varit där nån gång. Pling plong=))) Men var bitter och stå vid ditt staket/balkong och grilla dina hot dogs, för själv ska jag äta massor av go mat ala cypern=))) Nej, nu har jag lessnat av för ikväll, men gu va skönt dä är att skriva av sig all ilska...fingrarna går av sig själv.

Men jag citerar en fin bloggerska: ORKAR MALLORCA

Hasta lavista på lä=))) I möra är det wörk igen då....Om du inte är snäll ska jag spöka för dig i natt;))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar