Om mig

Mitt foto
storvreta, Sweden
Här får du följa mig och la famila på våran resa genom livet. Vi reser gärna och ofta och the place is Turkey and Cyprus=) Jag lever i en underbar vald tillvaro...Med mannen i mitt liv och våran dotter=) Har även två stora grabbar som är älskade men som nu lever sina egna liv...Men jag är som jag är, och antingen så gillar du mig eller oxå gillar du mig inte! Men jag är lycklig och glad för var dag jag får vandra på moder jord♥♥

lördag 24 mars 2012

Vi är på gång, vi är laddade vi är tända=)))


I dag är det lite "mycket" som ska fixas! Kan det inte vara fler timmar på ett dygn än 24? Ja, jag menar när ändå Gud skapade dygnet så hade han ju kunnat lagt till 12 timmar till;) Määään, jag ska inte klaga för jag är så glad i dag, vilket jag även var i går så det blir en bra dag i dag=)) Tror att det har flyttat in någon i min kropp? Vem? Vet ej men jag tackar och bugar. För det var så lääääääääänge sedan jag har haft humöret på topp så länge!! Ja jag bara mår så himla bra och älskar hela mitt liv och den energi som har kastats på mig;) I dag ska jag ut på min STOOOORA altan och kasta allt vad ute möbler heter=) Tack för det, ska bli så skönt att få ditt nytt fräscht som bara lixom lyfter upp hela vår uteplats=) Ja, nu har vi ju inte bestämt oss för vilka möbler vi ska sitta i än:( Vi har ett antal som vi har spanat in men det ska både vara sitt vänligt samt att man ska kunna inta sin food i lämplig höjd oxå???? Tänkte visa vilka vi har kommit fram till att välja mellan, ja inte för att du kanske är intresserad men det är mitt EGO girl som vill visa=))



Ja vad tycks?? Vilka ska vi välja? Attans att det ska vara så svårt att veta!! Vore bättre om det typ bara fanns ett alternativ på marknaden;) Men NEJ dom ska ju låta en ligga sömnlös på nätterna och bara ha utemöbler i skallen!!! Återkommer om vårat val när det är klart=)))

Hur som helst så for vi iväg i går em till ett härligt shopping mecka:) Har du inte varit dit förut så säger jag bara: ÅK DIT, du kan lätt spendera ett antal timmar utan probläm kan jag säga;) Och blir du törstig och sugen på något gott så finns det även möjlighet att fixa detta. Nääää, dom har ingen bar:) Men dom har ett fik som duger bra att stoppa hunger o törst:) Där gick jag loss i går, nej inte i fiket men i själva mecka och gud vad mycket snyggt som följde med hem=)) I LÖÖÖW alla dessa fantastiska fina färger som är nu till sommaren, härliga underbara färger som lyser upp tillvaron!
Ja, nu är ju inte min älskade man som alla andra män!!! Han införskaffade ett skidställ???? Nej, inte ett sån´t som du ställer skidorna i!!!! Utan som han ska ha när han far upp till fjälls och ska åka utför!!! Aja, tokiga karlar finns det gott om=)) He he he, han har missat att det är vår och att man ska köpa vår kläder;) Men som sagt tokigt folk finns det gott om=)) Men jag älskar dig ändå mitt fina ♥♥. Och JAAAA, jag skriver "elakt" för att jag vill oxå åka till fjälls:(( Men åk du, tänk inte på mig som får slita mina armar blodiga;)) Varför då tänker du? Jo, jag ska laga all mat själv och då är risken stor att mina armar blir blodiga!! Men lugn nu, jag ska fixa det lätt som en plätt!! Jag ringa pizzerian och dom komma hem till mig med mat ala minuta!! Ja säg, kan det bli bättre??? Men tillbaks till shopping mecka som inlägget började med! Vill du vet vart vi var? Okej då, här var vi!!

Så om du inte vet vad du ska hitta på typ en lördag så vet du nu=))) Ja men du, det var allt jag hade att förtälja för denna gång=)) Vad ska du syssla med i dag då? Ja är du en go Sandvikare så "laddar" du nog upp för i möra=))) Ska dä bli sköj äller vad säger du?? Ja jag längtar som satan tills i morgon. Hoppas vi ses i vimmlet=)) I will be there and if i see you, just you i will hughs you my friend=)))

Nej nu ska jag ut och röja med alla mina pinaler=)) Önskar dig en härlig lördag och du, gå ut i solen och njut.... Och tänk på hur härligt det är att få leva;) Fånga dagen och var inte bitter, det finns det andra som kan vara!! Kram på dig du goa som just orkat läst mitt låååååååååååånga inlägg=))

2 kommentarer:

  1. Gruppen längst ned ;) Funkar för vila & äta !! Kramisar Monasyster

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack syster yster;) Det lutar åt den, vi har bra lika smak du och jag. Kram till dig

      Radera