Om mig

Mitt foto
storvreta, Sweden
Här får du följa mig och la famila på våran resa genom livet. Vi reser gärna och ofta och the place is Turkey and Cyprus=) Jag lever i en underbar vald tillvaro...Med mannen i mitt liv och våran dotter=) Har även två stora grabbar som är älskade men som nu lever sina egna liv...Men jag är som jag är, och antingen så gillar du mig eller oxå gillar du mig inte! Men jag är lycklig och glad för var dag jag får vandra på moder jord♥♥

fredag 9 mars 2012

Jaga lampan dagen!!


Ja men HALLÅÅÅ det är redan fredag? Hur fort har inte den här veckan passerat då? Härligt med en snabb "res" vecka eller hur? I dag ska jag och resten av la famila ut på lamp jakt=))) Jajamen, hallen är nu klar och det blev kanon snyggt!! Problemet är att nu passar inte den gamla lampan in längre och inte mina runda mattor heller?? Med andra ord: mitt världsproblem för dagen;) Men dagen är lång så när mannen kommer hem så ska vi in och ut i halva Uppsalas affärer (uppskattas inte av maken) men det är jag som bestämmer he, he!! Och pengarna får väl vingar innan jag är tillbaks i hemmets lugna vrå=) Men det kostar att ligga på topp, hör du det nu kära make?? Skojar....

Kvällen ska intas med god mat och ett gott vin och där ska jag sitta mitt emot min kära man och titta in i hans blå ögon och bara njuta.... Ja så kunde det ha varit men inte ikväll! För ikväll blir det nämligen pölsa och pären och kran vatten!! För efter dagen så har jag inga pengar kvar och jag har inte ens råd att ge L mat heller:((( Men hallå,härmed anmäler jag mig till Lyxfällan!!! KOM NU OCH FÅ ORDNING PÅ MIN EKONOMI!! Detta är ett skämt och inget annat, så du behöver inte ringa socialen eller dylikt;)

Vi ska faktiskt äta plankstek och till det ett glas vitt och Linnéa får oxå mat men inget vin!!! Jag är bara på tok humör i dag och då får oxå bloggen sin beskörda del och då får ni, ja om det nu är någon som läser oxå ta del av min roliga humor=)


Aja, åter tillbaks till ordningen! Har annars inga större planer för helgen och det är skönt tycker jag. Funderar om jag ska åka på auktion kanske? Det är alltid skoj och ibland kan man hitta riktiga fynd. Eller loppis kanske? Funderar på ett bio besök....ja och jag sa att jag inte hade några planer??? Pia i ett nötskal;) Vad ska du göra i helgen då? Något kuligt kanske? Hoppas du får en skön helg i alla fall..

Nej nu ska jag sparka skinnet av kalv gröten=)) Ha en uber härlig fredag när du kommer hem från the work=)) Kram på lä!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar