Om mig

Mitt foto
storvreta, Sweden
Här får du följa mig och la famila på våran resa genom livet. Vi reser gärna och ofta och the place is Turkey and Cyprus=) Jag lever i en underbar vald tillvaro...Med mannen i mitt liv och våran dotter=) Har även två stora grabbar som är älskade men som nu lever sina egna liv...Men jag är som jag är, och antingen så gillar du mig eller oxå gillar du mig inte! Men jag är lycklig och glad för var dag jag får vandra på moder jord♥♥

onsdag 6 juni 2012

Åsså bidde dä hälg igen=))

God middag på dig=)

Hoppas din dag varit bra så här länge? Det har min varit även om jag anser att vädret
skulle kunna vara LITE bättre. Är ganska trött på att vi inte får någon värme för vi är ju trots inne i juni? Men det är ju bara att acceptera finns inget annat att göra!


Dagen i dag är ju inte vilken dag som helst, det är ju vår nationaldag=) Tycker det är härligt att även vi har insett att den ska firas. Så här är flaggan i topp och planer på en helt perfekt dag=) Tanken var att vi skulle grilla men det sket sig så vi tar och gör det bästa=) Vi tar barnen med oss och intar middagen på restaurang och faktiskt så är det nästan mysigare! Slipper disk he he he!! Ser även att det är många andra som tänker fira dagen och det tycker jag är härligt. Alla tillfällen att fira är väldigt bra tillfällen (om du frågar mig)!! Hur ska du fira dagen? Hade vädret varit Ok hade man kunnat planerat in en picknick för hur mysigt är inte det?

Själv längtar jag ihjäl mig till vår semester som är i antågande=)) Tänk att för en gång skull inte ha funderingar vad man ska göra på midsommmar?? Härligt surru, själv sitter jag då någon annastans och njuter av livet tillsammans med mina fina♥. Enda jag kommer att sakna är sonen som inte har möjlighet att vara med på vår resa:(( Hade av hela mitt hjärta velat att han skulle dela min STORA DAG tillsammans med mig.... Men man kan inte få som man vill ibland.


Nej nu ska jag återgå till att fira dagen (ska börja med att duscha)=)))
Inga problem vad man ska ha på sig i dag inte: Regnkappa och gummi stövlar,
dä blir fint dä!! Önskar dig en bra dag och tack för att du tittade in hos mig!
Ps: Det har faktiskt hänt lite nytt i mitt liv men tar det en annan dag;







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar