Om mig

Mitt foto
storvreta, Sweden
Här får du följa mig och la famila på våran resa genom livet. Vi reser gärna och ofta och the place is Turkey and Cyprus=) Jag lever i en underbar vald tillvaro...Med mannen i mitt liv och våran dotter=) Har även två stora grabbar som är älskade men som nu lever sina egna liv...Men jag är som jag är, och antingen så gillar du mig eller oxå gillar du mig inte! Men jag är lycklig och glad för var dag jag får vandra på moder jord♥♥

onsdag 8 februari 2012

Dig har jag aldrig gillat!!!


HUR kan man på fullt allvar kasta skit på andra människor?? Kanske du har svaret? Hur fan kan man ge sig på barn som inte är över tonåren?? Men du din lilla människa, du måste ha stora problem?? Eller tror du att solen går upp på natten och månen kommer fram på dagen??? MEN, ta en lektion med "dom bästa" så kanske du ska efter det ruska om din skalle och fundera lite mer=)) Lilla go bit, är du alldeles bort tappad och ingen behöver dig? JING INGA, INGA BEHÖVER DIG...ja lövar dej... Fy fan säger jag bara, py pan....

Det är slut nu...ja det är slut!!! På denna förbaskade mobbing, jag tänker inte ta mer "bajs" från dig, jag just dig och du vet vem du är!!! Säger bara: SKAFFA DIG ETT LIV, låt mitt familjeliv vara ifred...Ta du en "stänkare" i tid och otid, men muckar DU igen så ska jag tamifasiken anmäla dig.....


Ja, vrf tar jag detta på bloggen??? Jo för att människan är för PÅ... Och sårar hon min L så har hon ett kort: Gå till fängelstet direkt..utan att passera GÅ
Och i morgon ska jag bada badkar=))
Skämtar och jag är så förbannad, så vore det fredag i dag skulle jag fara till systemet och köpa mig en flaska vin=))) MEN DET ÄR ONSDAG...Kram och ingen puss



2 kommentarer:

  1. Men det är ju lill-lördag. Fast ärligt talat så är det bäst att skrika ut sina problem, i verkligheten eller kanske såhär på bloggen och sedan gå vidare. Ingen idé att ödsla tid men framför allt energi på sådant. Så länge det inte skadar dina barn dock...då jävlar ska du ta tag i det och låta personen i fråga vet om det. Usch!!
    Men vela aldrig fram och tillbaka om någon sårar dig eller om någon ställer sig på "den starkare sidan" för att det verkar säkrare. Då är du starkare som går vidare som om personen inte är värd ett jota.

    Hoppas allt annars är bra med dig annars!
    Idag startade dagen med ordentlig regn, blev sedan hur fint och soligt som helst som tillslut övergick i regn igen. Men på fredag kommer solen och då ställer sig väl hela Side och tvättar igen. Haha.

    Kramar Louise

    SvaraRadera
  2. Tack söta du för din kommentar. Ja och du har helt rätt Louise, ska inte ödsla en minut till på den människan....den finns inte mer i min värld!! Annars är allt bara bra med mig och jag hoppas att allt är bra med dig. Dax att flyga hem till Svedala snart? Är väl inte mer än en vecka kvar? Härligt att du får sol på fredag=) Jag vill oxå ha det, i dag är det 11 minus men känns som 25:((( När du fått ordning på datorn så hoppas jag att du lägger ut lite mer foton från "mitt" kära Side:)) Oh, vad jag längtar dit nu...Kramar Pia

    SvaraRadera