Om mig

Mitt foto
storvreta, Sweden
Här får du följa mig och la famila på våran resa genom livet. Vi reser gärna och ofta och the place is Turkey and Cyprus=) Jag lever i en underbar vald tillvaro...Med mannen i mitt liv och våran dotter=) Har även två stora grabbar som är älskade men som nu lever sina egna liv...Men jag är som jag är, och antingen så gillar du mig eller oxå gillar du mig inte! Men jag är lycklig och glad för var dag jag får vandra på moder jord♥♥

söndag 5 februari 2012

Jag är laddad=))))


Härligt i morgon är det måndag=)) Ja ska jag vara riktigt ärlig??? Jag tycker bättre om måndag-fredag..än om helgerna!! Hur kanske du nu tänker?? Jo för att alla helger ska ju vara så förbannat pretantiösa?? eller hur det nu stavas! Gillar inte att ha tid som jag inte vet hur jag ska fördela. Ahhh, lördag jippi...Ska vi åka till Gränby eller Boländerna? NEJ, jag vill åka till Thuns, NEJ jag vill åka till skridskobanan!!!! Ahh, bara sluta snälla....Jag har nu bestämt att när fredag går över till lördag ska vi SOVA zzzzzzz. Hela lördagen lång ska vi strosa runt i pyjamas och äta när vi vill och göra 1 och 2 när det passar sig=)) Läsa UNT baklänges och dricka kaffe ur vattenkannan=))

Ja du får tycka att jag är mer än vanligt knäpp, men jag hatar att alla "friska" människor måste ha så mycket för sig när det blir helg:(( Määän, cola ner och va, finn lugnet, andas och ta en go bok och en chokladpralin och killa dig i naveln... SLUTA JÄKTA och var så himla duktig!!! Vem tackar dig? Inte jag och inte Nisse heller och framför allt inte Rönnas. Bara för det ska ni veta att jag sitter på stolen (ja vart annars) framför datorn (ja vart annars) i alldeles för stora gamla myspys byxor och en alldeles för liten tröja och på fötterna har jag världens skönaste mys tofflor=)))

Så ser livet ut i Storvreta, och M går omkring i en sliten T-shirt och ett par fula gamla shorts från typ 1700 kallt men vad gör väl det? Ja, vad jag menar med mitt inlägg är att: Bida tiden och var skön och slapp för i morgon är det Måndag=)) Då är jag laddad för det är ju jag som är elektrikern (eller hur Erik) he he! Nej mina goa (vänner?) nu ska jag slå ner min runda stjärt och kolla in en go gammal film=))) Och till det serverar M i dag Haloumi....men änt de gött att leva så säg?

Kram på dig och gör som jag/slappa och njut av söndagen... I möra är det måndag=arbeide=)))

1 kommentar:

  1. Det var ju precis så vi tillbringade söndagen. Vi bara slappade och njöt av att se våra gamla diabilder. Inga måsten alls.

    Visst var Torsten bra, men jag gillade henne bättre. Jag/vi röstar aldrig i sådana tävlingar utan väntar bara på att våra älsklingar ska vinna.

    Kram/Gilla

    SvaraRadera