Om mig

Mitt foto
storvreta, Sweden
Här får du följa mig och la famila på våran resa genom livet. Vi reser gärna och ofta och the place is Turkey and Cyprus=) Jag lever i en underbar vald tillvaro...Med mannen i mitt liv och våran dotter=) Har även två stora grabbar som är älskade men som nu lever sina egna liv...Men jag är som jag är, och antingen så gillar du mig eller oxå gillar du mig inte! Men jag är lycklig och glad för var dag jag får vandra på moder jord♥♥

lördag 4 februari 2012

Mello 2012, va va de ja sa!!!


Ja men nu måste jag gå in och bara säga att TORSTEN äger=)) Han är för mig en kung, men jag säger inte att han kommer vinna mello:(( Men jag ger ALL CREDIT TO torsten. Vaför kanske du frågar dig? Jo, för jag älskar hans röst och texten han sjön ikväll var guda go=) MEN jag tror att Laurin tar hem allt, men M tror att "rockgruppen" he he kommer att gå långt??? Vi få väl a se! Btw: du som följt mig på bloggen vet hur jag tänker och tycker....Och jag har bestämt mig: JAG ÄR MED! Är du? På vad då? S M F B! Hur svårt ska det va? S M F B!!!

Skickar en stor kram till min fine son E som jag älskar så oerhört mycket....
Saknar dig mitt hjärta.....jag finns och kommer alltid att finnas här♥♥♥
Aja, allt för ikväll over and out.Män änt dä otroligt trökit? Älle ä dä ä mej dä ä fäl på??? Pözz du fina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar