Om mig

Mitt foto
storvreta, Sweden
Här får du följa mig och la famila på våran resa genom livet. Vi reser gärna och ofta och the place is Turkey and Cyprus=) Jag lever i en underbar vald tillvaro...Med mannen i mitt liv och våran dotter=) Har även två stora grabbar som är älskade men som nu lever sina egna liv...Men jag är som jag är, och antingen så gillar du mig eller oxå gillar du mig inte! Men jag är lycklig och glad för var dag jag får vandra på moder jord♥♥

lördag 17 september 2011

När "japan fann kärleken"


Dagen i dag har varit helt underbar=)) Fått tapetserat av min M i köket, gjort Kung Bore ute och fått alla saker på plats i "lillrummet".
Ja med andra ord så har denna lördag vandrat och jag är hel nöjd.
Gårdagen vart hel lyckad, tack min fina familj och tack för gott grillat av M;) Erik♥♥ var här och delade fredagen med oss. Varför titeln på mitt inlägg är för att när min älskade son var liten så älskade han musiken som vi spelade men hade vissa svårigheter att lyssna på vad som egentligen spelades.
Och denna underbara låt, Två mörka ögon...gjorde han om så när han sjön lät det så här: NÄR JAPAN FANN KÄRLEKEN!! Älskar dig min underbara son, du är det bästa som hänt mig♥♥

På måndag blir du 25 år?? Vart tog tiden vägen? Var jag med? Jo det var jag men tycker att tiden har gått alltför fort....Snart är du där och ska skaffa hus, ja hund har Ni, och sedan små kottar och du ska veta min fine son, jag kommer alltid att finnas där när Ni än behöver mig/oss.
Ställer upp som barnvakt, hundvakt ja allt som jag kan göra för dig mitt♥♥
Min kärlek till dig är obeskrivlig, kan inte mätas med något annat i världen. Du fick något som du bett mig om i alla dina år...ett syskon och hon kom 2001 men då var du "stora karln". Men jag kommer aldrig glömma hur duktig du var med din lillasyster. Du gav henne värme och kärlek, glömmer aldrig våran resa till Side när L bara var 10 månader. Hur du gjorde allt för henne och som du "vurmade" för henne. Det kallar jag syskon kärlek.....

Ja detta inlägg ägnade jag helt till dig ERIK, du är och kommer alltid vara mammas "pojke"
Älskar dig och älskar dig ännu mer och mer♥♥♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar